Aldi: „Zöld Gomb” a fenntartható textilekre
„Grüner Knopf”, azaz Zöld Gomb. Így nevezte el az Aldi azt a címkét, ami ezentúl fenntartható textilein látható. A minősítés a babaharisnyákon és a babazoknikon, valamint a kicsiknek szánt anyagokon látható.
A jelzést azokra a termékekre teszik majd rá, amelyek megfelelnek annak a 26 különböző társadalmi és ökológiai feltételnek, amelyekről egy független tanácsadó testület dönt majd.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >