Aldi UK: saját márkás tisztítószer-koncentrátumok többször használatos flakonokban
Az Aldi UK saját márkás és teljesen újrahasznosítható tisztítószer-koncentrátumokat és többször használható pumpás flakonokat tervez piacra dobni Power Force márkája alatt.
A tisztítószer-koncentrátumokkal a pumpás flakonok akár négyszer is utántölthetők minőségi kompromisszum nélkül. A lépéssel az Aldi éves szinten mintegy 550 tonna egyszer használatos műanyagot iktat ki működéséből.
A kínálatban hat új, Leaping Bunny tanúsítvánnyal ellátott termék – ablak-, zuhanyzó-, konyhai és fürdőszobai tisztítószer – szerepel 1,99 fontos áron. Az újrahasználható Power Force flakon 99 pennybe kerül.
Az Aldi vállalása szerint 2022-re újrahasznosítható, többször használatos, illetve komposztálható csomagolásra vált, és 2025-re lefelezi a forgalmazott műanyag csomagolás mennyiségét.
Kapcsolódó cikkeink
Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >