Aldi UK: saját márkás tisztítószer-koncentrátumok többször használatos flakonokban
Az Aldi UK saját márkás és teljesen újrahasznosítható tisztítószer-koncentrátumokat és többször használható pumpás flakonokat tervez piacra dobni Power Force márkája alatt.
A tisztítószer-koncentrátumokkal a pumpás flakonok akár négyszer is utántölthetők minőségi kompromisszum nélkül. A lépéssel az Aldi éves szinten mintegy 550 tonna egyszer használatos műanyagot iktat ki működéséből.
A kínálatban hat új, Leaping Bunny tanúsítvánnyal ellátott termék – ablak-, zuhanyzó-, konyhai és fürdőszobai tisztítószer – szerepel 1,99 fontos áron. Az újrahasználható Power Force flakon 99 pennybe kerül.
Az Aldi vállalása szerint 2022-re újrahasznosítható, többször használatos, illetve komposztálható csomagolásra vált, és 2025-re lefelezi a forgalmazott műanyag csomagolás mennyiségét.
Kapcsolódó cikkeink
Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé…
Tovább olvasom >Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >