Aldi UK: saját márkás tisztítószer-koncentrátumok többször használatos flakonokban
Az Aldi UK saját márkás és teljesen újrahasznosítható tisztítószer-koncentrátumokat és többször használható pumpás flakonokat tervez piacra dobni Power Force márkája alatt.
A tisztítószer-koncentrátumokkal a pumpás flakonok akár négyszer is utántölthetők minőségi kompromisszum nélkül. A lépéssel az Aldi éves szinten mintegy 550 tonna egyszer használatos műanyagot iktat ki működéséből.
A kínálatban hat új, Leaping Bunny tanúsítvánnyal ellátott termék – ablak-, zuhanyzó-, konyhai és fürdőszobai tisztítószer – szerepel 1,99 fontos áron. Az újrahasználható Power Force flakon 99 pennybe kerül.
Az Aldi vállalása szerint 2022-re újrahasznosítható, többször használatos, illetve komposztálható csomagolásra vált, és 2025-re lefelezi a forgalmazott műanyag csomagolás mennyiségét.
Kapcsolódó cikkeink
Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Több mint 500ezer adag ételt adományoz a brit Aldi jótékonysági szervezeteknek idén húsvétkor
Az Aldi több mint félmillió adag ételt adományoz helyi jótékonysági…
Tovább olvasom >Tavaly 5%-kal bővült a spanyol Alcampo saját márkás választéka
A spanyol Alcampo hiper- és szupermarketlánc mintegy 281 saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >