Ötödik alkalommal támogatta az ALDI a Go Pink kezdeményezést
Ötödik alkalommal vett részt az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a Go Pink kezdeményezésben, amely minden év októberében világszerte a mellrák elleni küzdelem fontosságára hívja fel a figyelmet. A korábbi évekhez hasonlóan idén októberben is elérhető volt az áruházlánc polcain a Bio-Fungi által termesztett, rózsaszín tálcába csomagolt gomba, amelynek minden eladott tálcája után a Bio-Fungi a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítványt támogatja 5 forinttal, míg az ALDI saját hozzájárulásaként ezt az összeget megduplázza. A vállalat ezen kívül minden, az Ed. Haas Hungaria Kft. rózsaszín szalaggal ellátott pezsgőtabletta-tubusa után 5 forinttal támogatja a mellrák elleni küzdelmet. Ezenfelül minden eladott termék után az ALDI további 5 forinttal támogatja a Cytológia a Tüdőrák Korai Kórismézéséért Alapítványt. //
Kapcsolódó cikkeink
ARANYCIPÓ Prémium szeletelt kenyér
Az ALDI gazdag pékárukínálatában már megtalálható az ARANYCIPÓ Prémium kenyér…
Tovább olvasom >Ruha- és textiladomány az ALDI-tól
Az ALDI Magyarország legújabb jótékonysági akciója során a Magyar Vöröskereszt…
Tovább olvasom >Vásárlóival közösen támogatott rászorulókat az ALDI
Az ALDI számára kiemelten fontos a társadalmi felelősségvállalás, amelynek meghatározó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >