Ötödik alkalommal támogatta az ALDI a Go Pink kezdeményezést
Ötödik alkalommal vett részt az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a Go Pink kezdeményezésben, amely minden év októberében világszerte a mellrák elleni küzdelem fontosságára hívja fel a figyelmet. A korábbi évekhez hasonlóan idén októberben is elérhető volt az áruházlánc polcain a Bio-Fungi által termesztett, rózsaszín tálcába csomagolt gomba, amelynek minden eladott tálcája után a Bio-Fungi a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítványt támogatja 5 forinttal, míg az ALDI saját hozzájárulásaként ezt az összeget megduplázza. A vállalat ezen kívül minden, az Ed. Haas Hungaria Kft. rózsaszín szalaggal ellátott pezsgőtabletta-tubusa után 5 forinttal támogatja a mellrák elleni küzdelmet. Ezenfelül minden eladott termék után az ALDI további 5 forinttal támogatja a Cytológia a Tüdőrák Korai Kórismézéséért Alapítványt. //
Kapcsolódó cikkeink
Még több magyar termék az ALDI kínálatában
Díjnyertes védjegy-kommunikáció Az ALDI a hazai termelőket, illetve az élelmiszeripar…
Tovább olvasom >Magazin: Business Days 2020 – Nem maradtunk el… 2. rész
A szerdai koncertprogramban az e-commerce, a drogériák és diszkontok, valamint…
Tovább olvasom >GO PINK! – az ALDI idén 1 000 000 forinttal támogatta a mellrák ellen küzdő alapítványokat
Megelőzés, önvizsgálat, szűrés – az ALDI idén is összefogott partnereivel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Equilor: 4 százalékkal bővülhet a magyar gazdaság az idén
A magyar gazdaság 4 százalékkal bővülhet az idén a tavalyi,…
Tovább olvasom >Neves szakemberek bevonásával jött létre a Net Zero Advisory Board a karbonsemleges magyar gazdaságért
Egyedülállóan széles összefogásban, neves szakemberekkel megalakult a Net Zero Advisory…
Tovább olvasom >ITM-GVH-MNB: Megerősített együttműködés a fogyasztók védelméért
Megújította a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok kiszűrését célzó együttműködési…
Tovább olvasom >