Ötödik alkalommal támogatta az ALDI a Go Pink kezdeményezést
Ötödik alkalommal vett részt az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a Go Pink kezdeményezésben, amely minden év októberében világszerte a mellrák elleni küzdelem fontosságára hívja fel a figyelmet. A korábbi évekhez hasonlóan idén októberben is elérhető volt az áruházlánc polcain a Bio-Fungi által termesztett, rózsaszín tálcába csomagolt gomba, amelynek minden eladott tálcája után a Bio-Fungi a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítványt támogatja 5 forinttal, míg az ALDI saját hozzájárulásaként ezt az összeget megduplázza. A vállalat ezen kívül minden, az Ed. Haas Hungaria Kft. rózsaszín szalaggal ellátott pezsgőtabletta-tubusa után 5 forinttal támogatja a mellrák elleni küzdelmet. Ezenfelül minden eladott termék után az ALDI további 5 forinttal támogatja a Cytológia a Tüdőrák Korai Kórismézéséért Alapítványt. //
Kapcsolódó cikkeink
KMÉ-védjegy: minőség és egyediség a hazai élelmiszeriparban
A magyar élelmiszeriparban mintegy 50 különböző tanúsító védjegy található, amelyek többsége…
Tovább olvasom >Az ALDI-üzletek harmadánál napelem fog működni
Folytatja a napelemek telepítését az ALDI Magyarország: az áruházlánc a…
Tovább olvasom >Fenntartható flották, új kihívások
Az FMCG szektor folyamatos változásai új kihívások elé állítják a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >Kilőtt Kína kiskereskedelmi forgalma az év első két hónapjában
Kína ipari termelése a decemberinél kisebb, de a várakozásokat meghaladó…
Tovább olvasom >