Ötödik alkalommal támogatta az ALDI a Go Pink kezdeményezést
Ötödik alkalommal vett részt az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a Go Pink kezdeményezésben, amely minden év októberében világszerte a mellrák elleni küzdelem fontosságára hívja fel a figyelmet. A korábbi évekhez hasonlóan idén októberben is elérhető volt az áruházlánc polcain a Bio-Fungi által termesztett, rózsaszín tálcába csomagolt gomba, amelynek minden eladott tálcája után a Bio-Fungi a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítványt támogatja 5 forinttal, míg az ALDI saját hozzájárulásaként ezt az összeget megduplázza. A vállalat ezen kívül minden, az Ed. Haas Hungaria Kft. rózsaszín szalaggal ellátott pezsgőtabletta-tubusa után 5 forinttal támogatja a mellrák elleni küzdelmet. Ezenfelül minden eladott termék után az ALDI további 5 forinttal támogatja a Cytológia a Tüdőrák Korai Kórismézéséért Alapítványt. //
Kapcsolódó cikkeink
Alacsonyabb árak a vevőknek, magasabb bérek a munkavállalóknak, több megrendelés a magyar beszállítóknak – Így támogatja Magyarországot az ALDI
A magyar lakosságot támogató, az inflációt mérséklő árcsökkentések jellemezték az…
Tovább olvasom >Funkciókkal csúcsra járatva
A funkcionális élelmiszerek és italok piaca az utóbbi években robbanásszerű…
Tovább olvasom >ARANYCIPÓ Prémium szeletelt kenyér
Az ALDI gazdag pékárukínálatában már megtalálható az ARANYCIPÓ Prémium kenyér…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >