Aldi Nord és Aldi Süd: fenntartható csomagolás hét startuppal
Hét startup mutatta be csomagolási innovációit az Aldi Nordnak és az Aldi Südnek a TechFounders-szel elindított kampány kapcsán.
Az Aldi két ága januárban jelentette be együttműködését a TechFounders-szel annak érdekében, hogy minél több fenntartható megoldást és innovációt ismerjen meg.
A project során nyolcvan pályázat érkezett a diszkontokhoz, amelyből a cég hét startup munkáját választotta ki, s akik közül 2 vagy 3 fog valóban együtt dolgozni az Aldival.
A startup koncepciók olyan megoldásokat mutattak be, mint az almarostból készült ehető szívószál, az intelligens hulladékválogató rendszer, a környezetbarát bevásárlótáska és az újrahasznosítható csomagolás.
A program része az Aldi „Vermeiden. Wiederverwenden. Recyceln.” (Csökkentsd. Használd újra. Forgasd vissza.) -projektjének.
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Natur’A kenyércsalád
A Lantmännen Unibake legújabb márkája, a Natur’A kenyércsalád innovatív termékekkel…
Tovább olvasom >Häagen-Dazs „A város esszenciája” jégkrémkollekció
Az egyetlen jégkrémválogatás, amely elmerít a világ ikonikus városaiban, megidézve…
Tovább olvasom >