Aldi: kampánnyal a fenntartható vásárlásért
Az Aldi mindenki számára lehetővé szeretné tenni a fenntartható vásárlás lehetőségét. Hogy elérje ezt a célját, elindította Today for Tomorrow kampányát, amely a fenntarthatóságra és a nagyobb transzparenciára fókuszál.

A fenntarthatóság nem elérhetetlen cél
A kampány négy területet érint: az állatjólétet, a klímavédelmet, az organikus termékeket és a csomagolóanyag csökkentését. A diszkontlánc meg szeretné mutatni, mit tett már eddig annak érdekében, hogy a fenntartható vásárlás mindenki számára elérhető legyen, és hogyan formálja ez felelősen a világ jövőjét.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Megízlelhető csomagolópapírt mutatott be a brit Aldi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új FAO kiadvány emlékeztet az élelmiszer-termelés erőforrásainak végességére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A DAV Mérnöki Kft. már tudja, hogyan kell előnyt kovácsolni az ESG-ből
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR FREE FROM kókuszos kekszet visszahívták a forgalomból idegen anyag lehetséges jelenléte miatt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Világszerte tízből heten tartanak az élelmiszerek további drágulásától
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

