Aldi: kampánnyal a fenntartható vásárlásért
Az Aldi mindenki számára lehetővé szeretné tenni a fenntartható vásárlás lehetőségét. Hogy elérje ezt a célját, elindította Today for Tomorrow kampányát, amely a fenntarthatóságra és a nagyobb transzparenciára fókuszál.

A fenntarthatóság nem elérhetetlen cél
A kampány négy területet érint: az állatjólétet, a klímavédelmet, az organikus termékeket és a csomagolóanyag csökkentését. A diszkontlánc meg szeretné mutatni, mit tett már eddig annak érdekében, hogy a fenntartható vásárlás mindenki számára elérhető legyen, és hogyan formálja ez felelősen a világ jövőjét.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: a nyuszi mellé pénzügyi tudatosság is kerülhet a kosárba
A húsvét az egyik olyan alkalom, amelyet gyerekünnepnek is nevezhetünk,…
Tovább olvasom >