Aldi: kampánnyal a fenntartható vásárlásért
Az Aldi mindenki számára lehetővé szeretné tenni a fenntartható vásárlás lehetőségét. Hogy elérje ezt a célját, elindította Today for Tomorrow kampányát, amely a fenntarthatóságra és a nagyobb transzparenciára fókuszál.

A fenntarthatóság nem elérhetetlen cél
A kampány négy területet érint: az állatjólétet, a klímavédelmet, az organikus termékeket és a csomagolóanyag csökkentését. A diszkontlánc meg szeretné mutatni, mit tett már eddig annak érdekében, hogy a fenntartható vásárlás mindenki számára elérhető legyen, és hogyan formálja ez felelősen a világ jövőjét.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Új „Live Well” címkét vezet be a Lidl Nagy-Britanniában
A Lidl GB lesz az első brit diszkontlánc, amely saját…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >Rewe – a németországi kényelmi szegmens vezető innovátora
Vezető innovátori szerepének további stabilizálására törekszik a Rewe Csoport a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rewe – a németországi kényelmi szegmens vezető innovátora
Vezető innovátori szerepének további stabilizálására törekszik a Rewe Csoport a…
Tovább olvasom >