Aldi és a Lidl bordeaux-i diszkontborait két sommelier tesztelte
Az Aldi és a Lidl mindig is híresek voltak kiváló minőségű termékeikről és versenyképes áraikról. Most azonban egy új dimenzióba léptek: a borvilágba. A két diszkontlánc 1599 forintért kínálja bordeaux-i diszkontborait, és hogy kiderüljön, melyik a jobb választás, sommelier-k – Novák Dávid és társa – kóstolták meg vakteszten mindkét bort.
A kóstolást vakon végezték, majd az elemzés után derült ki, hogy melyik bor milyen véleményeket váltott ki. Az Aldi borára például 10-ből csak 5,5 pontot adtak, és sok kritikát fogalmaztak meg a bor savasságáról, tannin tartalmáról és gyümölcsösségének hiányáról. Kifejezték, hogy az alkohol erősen érezhető, és a keserű utóíz elronthatja az összképet.
A Lidl borával kapcsolatban azonban sokkal pozitívabb véleménnyel voltak. Kóstolóik szerint a bor „jó savakkal” rendelkezik, hosszú és kellemes kortya van, valamint a piros bogyós gyümölcsök íze is érezhető. Emellett a bor illata is jobbnak bizonyult, és még azt is megemlítették, hogy az ára 2500 forintot is megérne. A kóstolók 6,8-7 pontot adtak a Lidl borának.
@davidnovaksommelier 🏠Aldi vs. 🏠Lidl #1 – 🍷diszkont Bordeaux-i tétel #sommelier #gastronomia #hungary #bor #wine #vakon #blindtasting #aldi #lidl #aldivslidl #education #fyp #nekedbe #foryoupage #hungarianwineguy #dns #davidnovaksommelier ♬ Jazz Bossa Nova – TOKYO Lonesome Blue
Kapcsolódó cikkeink
Érkeznek a tanszerek a Lidl-áruházakba
Bár a nyári vakáció még tart, a Lidl Magyarország azonban…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >Több kérdést is felvet az Aldi ellen indított GVH-vizsgálat
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított az Aldi ellen, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >