Aldi és a Lidl bordeaux-i diszkontborait két sommelier tesztelte
Az Aldi és a Lidl mindig is híresek voltak kiváló minőségű termékeikről és versenyképes áraikról. Most azonban egy új dimenzióba léptek: a borvilágba. A két diszkontlánc 1599 forintért kínálja bordeaux-i diszkontborait, és hogy kiderüljön, melyik a jobb választás, sommelier-k – Novák Dávid és társa – kóstolták meg vakteszten mindkét bort.
A kóstolást vakon végezték, majd az elemzés után derült ki, hogy melyik bor milyen véleményeket váltott ki. Az Aldi borára például 10-ből csak 5,5 pontot adtak, és sok kritikát fogalmaztak meg a bor savasságáról, tannin tartalmáról és gyümölcsösségének hiányáról. Kifejezték, hogy az alkohol erősen érezhető, és a keserű utóíz elronthatja az összképet.
A Lidl borával kapcsolatban azonban sokkal pozitívabb véleménnyel voltak. Kóstolóik szerint a bor „jó savakkal” rendelkezik, hosszú és kellemes kortya van, valamint a piros bogyós gyümölcsök íze is érezhető. Emellett a bor illata is jobbnak bizonyult, és még azt is megemlítették, hogy az ára 2500 forintot is megérne. A kóstolók 6,8-7 pontot adtak a Lidl borának.
@davidnovaksommelier 🏠Aldi vs. 🏠Lidl #1 – 🍷diszkont Bordeaux-i tétel #sommelier #gastronomia #hungary #bor #wine #vakon #blindtasting #aldi #lidl #aldivslidl #education #fyp #nekedbe #foryoupage #hungarianwineguy #dns #davidnovaksommelier ♬ Jazz Bossa Nova – TOKYO Lonesome Blue
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >