Aldi és a Lidl bordeaux-i diszkontborait két sommelier tesztelte
Az Aldi és a Lidl mindig is híresek voltak kiváló minőségű termékeikről és versenyképes áraikról. Most azonban egy új dimenzióba léptek: a borvilágba. A két diszkontlánc 1599 forintért kínálja bordeaux-i diszkontborait, és hogy kiderüljön, melyik a jobb választás, sommelier-k – Novák Dávid és társa – kóstolták meg vakteszten mindkét bort.
A kóstolást vakon végezték, majd az elemzés után derült ki, hogy melyik bor milyen véleményeket váltott ki. Az Aldi borára például 10-ből csak 5,5 pontot adtak, és sok kritikát fogalmaztak meg a bor savasságáról, tannin tartalmáról és gyümölcsösségének hiányáról. Kifejezték, hogy az alkohol erősen érezhető, és a keserű utóíz elronthatja az összképet.
A Lidl borával kapcsolatban azonban sokkal pozitívabb véleménnyel voltak. Kóstolóik szerint a bor „jó savakkal” rendelkezik, hosszú és kellemes kortya van, valamint a piros bogyós gyümölcsök íze is érezhető. Emellett a bor illata is jobbnak bizonyult, és még azt is megemlítették, hogy az ára 2500 forintot is megérne. A kóstolók 6,8-7 pontot adtak a Lidl borának.
@davidnovaksommelier 🏠Aldi vs. 🏠Lidl #1 – 🍷diszkont Bordeaux-i tétel #sommelier #gastronomia #hungary #bor #wine #vakon #blindtasting #aldi #lidl #aldivslidl #education #fyp #nekedbe #foryoupage #hungarianwineguy #dns #davidnovaksommelier ♬ Jazz Bossa Nova – TOKYO Lonesome Blue
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Összeolvad az Aldi Nord és az Aldi Süd – Egyesülhet a világ egyik legnagyobb diszkontlánca
Hat évtizednyi különutasság után történelmi jelentőségű lépésre készül az Aldi:…
Tovább olvasom >További cikkeink
7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >