Aldi és a Lidl bordeaux-i diszkontborait két sommelier tesztelte
Az Aldi és a Lidl mindig is híresek voltak kiváló minőségű termékeikről és versenyképes áraikról. Most azonban egy új dimenzióba léptek: a borvilágba. A két diszkontlánc 1599 forintért kínálja bordeaux-i diszkontborait, és hogy kiderüljön, melyik a jobb választás, sommelier-k – Novák Dávid és társa – kóstolták meg vakteszten mindkét bort.
A kóstolást vakon végezték, majd az elemzés után derült ki, hogy melyik bor milyen véleményeket váltott ki. Az Aldi borára például 10-ből csak 5,5 pontot adtak, és sok kritikát fogalmaztak meg a bor savasságáról, tannin tartalmáról és gyümölcsösségének hiányáról. Kifejezték, hogy az alkohol erősen érezhető, és a keserű utóíz elronthatja az összképet.
A Lidl borával kapcsolatban azonban sokkal pozitívabb véleménnyel voltak. Kóstolóik szerint a bor „jó savakkal” rendelkezik, hosszú és kellemes kortya van, valamint a piros bogyós gyümölcsök íze is érezhető. Emellett a bor illata is jobbnak bizonyult, és még azt is megemlítették, hogy az ára 2500 forintot is megérne. A kóstolók 6,8-7 pontot adtak a Lidl borának.
@davidnovaksommelier 🏠Aldi vs. 🏠Lidl #1 – 🍷diszkont Bordeaux-i tétel #sommelier #gastronomia #hungary #bor #wine #vakon #blindtasting #aldi #lidl #aldivslidl #education #fyp #nekedbe #foryoupage #hungarianwineguy #dns #davidnovaksommelier ♬ Jazz Bossa Nova – TOKYO Lonesome Blue
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >Új korszakba lép a Csányi Pincészet
A Villányi borvidék legnagyobb, évszázadokra visszanyúló hagyományokkal rendelkező pincészete, a…
Tovább olvasom >Új Lidl nyílt Pécsett
Áprilisban Pécsett, a Kertváros központjában nyitotta meg a Lidl 204. magyarországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >