Aldi és a Lidl árat csökkent, a Tesco és a SPAR más utat választ
Míg az Aldi és a Lidl folyamatosan csökkenti egyes termékei árait, a Tesco és a Spar ezt nem látja jó stratégiának, legalábbis semmiképp nem direkt módon – írja a vg.hu.

Nem mindenki csökkent árat
Egy hete az Aldi bejelentette, hogy folytatja az alapvető élelmiszerek körében a tartós és jelentős árcsökkentést, és terméktől függően 20–23 százalékkal alacsonyabb áron kínálja magyar beszerzésű trappista sajtjait. Az első válasz a CBA-tól érkezett meg, amely 20 százalékot meghaladó mértékű árcsökkentést hajtott végre a trappista sajtoknál, ugyancsak március 1-jétől. A Lidl sem sokat késlekedett, és bejelentette, hogy március 6-tól, hétfőtől nagymértékben és tartósan csökkenti a kínálatában található, legnépszerűbb sajtok árát.
Ezzel szemben a Tesco tartja magát ahhoz, hogy nem alkalmaz direkt árcsökkentést. Ehelyett exkluzív vásárlási kedvezményekre építi a stratégiáját, azt állítva, hogy ezzel a fogyasztók optimalizálni tudják a háztartási kiadásaikat
A Spar is egyértelművé tette a lapnak, hogy nem áll be abba a sorba, amelyet az Aldi vagy a Lidl diktál. „Saját akciós és árképzési politikával rendelkezünk, amelynek célja a versenyképes árak biztosítása a fogyasztók irányába” – fogalmazott tömören Maczelka Márk kommunikációs vezető.
Kapcsolódó cikkeink
20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >NKFH: az Aldi baromfivirslit hív vissza allergén jelenléte miatt
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. kezdeményezte a Baromfivirsli csirkemellel 280…
Tovább olvasom >A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >