Aldi és a Lidl árat csökkent, a Tesco és a SPAR más utat választ
Míg az Aldi és a Lidl folyamatosan csökkenti egyes termékei árait, a Tesco és a Spar ezt nem látja jó stratégiának, legalábbis semmiképp nem direkt módon – írja a vg.hu.

Nem mindenki csökkent árat
Egy hete az Aldi bejelentette, hogy folytatja az alapvető élelmiszerek körében a tartós és jelentős árcsökkentést, és terméktől függően 20–23 százalékkal alacsonyabb áron kínálja magyar beszerzésű trappista sajtjait. Az első válasz a CBA-tól érkezett meg, amely 20 százalékot meghaladó mértékű árcsökkentést hajtott végre a trappista sajtoknál, ugyancsak március 1-jétől. A Lidl sem sokat késlekedett, és bejelentette, hogy március 6-tól, hétfőtől nagymértékben és tartósan csökkenti a kínálatában található, legnépszerűbb sajtok árát.
Ezzel szemben a Tesco tartja magát ahhoz, hogy nem alkalmaz direkt árcsökkentést. Ehelyett exkluzív vásárlási kedvezményekre építi a stratégiáját, azt állítva, hogy ezzel a fogyasztók optimalizálni tudják a háztartási kiadásaikat
A Spar is egyértelművé tette a lapnak, hogy nem áll be abba a sorba, amelyet az Aldi vagy a Lidl diktál. „Saját akciós és árképzési politikával rendelkezünk, amelynek célja a versenyképes árak biztosítása a fogyasztók irányába” – fogalmazott tömören Maczelka Márk kommunikációs vezető.
Kapcsolódó cikkeink
Egyedülállónak tűnik a kereskedelmi láncok hazai árcsökkentési harca
A tavasz idén a jelek szerint nem csupán az időjárás,…
Tovább olvasom >Milliós fizetést kínál az ALDI a pályakezdőknek
Regionális vezetőket toboroz az ALDI. Az áruházlánc karriernapján olyan embereket…
Tovább olvasom >A brit fogyasztók kétharmadának a Cadbury a kedvenc húsvéti csokoládéja
A brit fogyasztók csaknem kétharmada (64%) egyetért abban, hogy húsvétkor…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vártnál jobban élénkült a gazdasági aktivitás az euróövezetben
A vártnál nagyobb mértékben javult az euróövezet gazdasági teljesítménye márciusban,…
Tovább olvasom >Teljesen alkoholmentes és páratlan ízvilágú: itt az új Stella Artois 0.0%
Az idén 50 éves Borsodi Sörgyár új, 0,0%-os alkoholmentes termékkel…
Tovább olvasom >Szezámkrémet hívott vissza a dm
Szalmonella esetleges jelenléte miatt hívta vissza a forgalomból a dmBio…
Tovább olvasom >