ALDI: élen a zöld megoldásokban
Folyamatosan megújuló választékában a friss és a hazai termékekre, működésében a vásárlók számára is elérhető és előnyös környezetbarát megoldásokra fókuszál az áruházlánc, munkatársaival szemben pedig megbízhatóságot és kiszámíthatóságot nyújt a Magyarországon immár 139 üzlettel működő ALDI.
Az ALDI sikerének titka abban rejlik, hogy értékrendjében az ember áll a középpontban, legyen szó a vásárlókról vagy a munkatársakról. A vásárlók számára magas minőségű termékeket és szolgáltatást, munkatársai számára megbízható munkakörülményeket, folyamatos szakmai fejlődést és biztos megélhetést, beszállítóinak pedig hosszú távú és megbízható partneri kapcsolatot kínál. Az áruházlánc példaértékű munkaadói tevékenységéért elnyerte a Német–Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó” díját a 2017–2018-as és a 2019–2020-as évre is. Az ALDI márkaértékének egyik alappillére, hogy központi, nagy mennyiségben történő beszerzése és kiváló minőségű saját márkái által a vásárlók számára tartósan a lehető legalacsonyabb árszintet biztosítja. Minőség, megbízhatóság, alacsony ár – ez a világon mindenütt fontos, és minden ALDI vásárlónak természetes módon jár.
Zöldség, gyümölcs, tejtermék vagy bor: fontosak a magyar beszállítók
Az ALDI Magyarország borkínálatának összeállításánál egyre nagyobb figyelmet kapnak a magyar pincészetek legkiválóbb ár-érték arányú tételei. Mind az akciós, időszakosan kapható tételek, mind az állandó kínálat részét képező, kizárólag az ALDI-nál kapható borok esetében az az áruházlánc célja, hogy a vásárlók minél több magyar borászatot ismerjenek meg, és biztosak lehessenek abban, hogy bármely palackot is választják, kiváló borélményben lesz részük. Az áruházlánc arra törekszik, hogy amikor csak lehet, magyar termelőktől származó ízletes gyümölcsöket és friss zöldségeket kínáljon az ALDI Piactéren.
A vállalat kiemelt figyelmet fordít az ételintoleranciával élőkre, akik számára száznál is több glutén- és laktózmentes terméket kínál Enjoy Free! termékcsaládjában, míg az egészségtudatos táplálkozás hívei az áruházlánc New Lifestyle márkájának kínálatából választhatnak cukor-, szénhidrát- és zsírcsökkentett vagy éppen proteindús termékeket.
Az ALDI Magyarország termékeit összesen öt kategóriában díjazták a Mentes-M versenyen: az áruházlánc kínálatában megtalálható laktózmentes tej és vaj, gluténmentes lapkenyér, szénhidrátcsökkentett cipó és szénhidrátcsökkentett proteinszelet vívta ki az elismerést. 2019-ben ismét 4 saját márkás, innovatív ALDI-termék nyerte el Az Év Terméke díjat: a közvélemény-kutatásban részt vevő fogyasztók az Azon melegében látványpékség purpur veknijét, a Snack Time poharas joghurtdesszertet, a Gourmet uzsonnatálat és light hámozott sertésvirslit ítélték a legjobbnak.
Környezettudatos döntések az élhető jövő érdekében
Az ALDI számos lépéssel csökkenti szénlábnyomát: 2017 óta az 52 000 négyzetméteres biatorbágyi logisztikai központjának és valamennyi magyarországi üzletének teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja, és klímavédelmi projektek támogatásával ellentételezi az operatív működésből származó üvegházhatású gáz-kibocsátását, így karbonsemleges működésű. A vállalat 2025-re a saját márkás termékek esetében 100%-ban újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni.
2018-ban az ALDI két üzleténél is háztartási naperőművet helyezett üzembe: az áruházak tetején helyet kapó napelemek a boltok kéthavi villamosenergia-fogyasztását termelik meg. 2019-ben az ALDI az E.ON-nal közösen országos elektromosautó-töltőhálózat kiépítését kezdte meg, így 80 település 123 ALDI üzleténél 360 új elektromosautó-töltőpont jön létre.
Nincs fesztiválszezon ALDI nélkül
Az ALDI 2016-ban nyitott először zenei fesztiválon pop-up üzletet, az idei nyári szezonban pedig már öt nagyrendezvényen vesz részt. A 2019-es évre kibővített koncepcióval és megújult dizájnnal készül az áruházlánc, és immár júniustól szeptemberig tart az ALDI fesztiválszezonja. Öt rendezvényre – a Gyerekszigetre, a VOLT Fesztiválra, a Balaton Soundra, a Sziget Fesztiválra és most először a szegedi SZIN Fesztiválra – is kitelepül az üzletlánc. A 2019-es évben a fesztiválozók új külsőben találkozhatnak majd az ALDI CITY részeivel: az ALDI MARKET ZÓNA az üzleteket jelöli, a GRILL ZÓNA a grillteraszok neve, ahol a MARKET-ben vásárolt húsokat a szakácsok ingyenesen készre sütik, míg a CHILL ZÓNA a pihenésre vágyóknak nyújt lehetőséget kikapcsolódásra, ejtőzésre. Az ALDI immár ötödik alkalommal támogatja a Női Futógálát, és második alkalommal főszponzora az ország legnagyobb női futóünnepének. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Van okunk óvatos optimizmusra
Hogyan alakul a magyar gazdaság a következő években? Milyen kihívásokkal…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >