Aldi Ausztrália: food truckkal a gyerekek egészségéért
Food truck-kocsiból kínál egészséges ételeket sportoló gyerekeknek az Aldi Ausztrália. A cég június elejétől országos „turnéba” kezd, és 14 fociklubot látogat meg, ahol igyekszik a gyerekek és szüleik figyelmét felhívni az egészséges étkezés fontosságára.
„Ahová az ALDI Mighty Mini Chefs Food Truck ellátogat, ott minden gyerek megkóstolhatja a MiniRoos-menüt, ráadásul a gyerekek egy appal is játszhatnak, ami arra tanítja őket, milyen hatással vannak a különböző ételek az egészségükre”, írja az ALDI blogjában.
A szupermarket-óriás hároméves partnerséget kötött Ausztrália legnagyobb, gyermeket célzó futballprogramjával, a MiniRoos-szal.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >