ALDI: a spanyol családok tervezik meg leginkább frissáru-vásárlásaikat
Az ALDI Spain jelentése szerint a frissáru-vásárlásokat tervezik meg leginkább a spanyol családok: tíz spanyol fogyasztóból kilenc tervezi meg a tej-, a zöldség- és a gyümölcsvásárlást a szupermarketek felkeresése előtt, amit a sorban a friss hal, a friss hús és a tojás követ.
A lánc elmondta, hogy a fogyasztók az új termékek, termékváltozatok iránti érdeklődésük okán hajlamosak zöldséget és gyümölcsöt és zöldséget megrögzötten vásárolni. Az ALDI szerint a gyümölcsök igazi élvezeti kategóriaként működnek, ugyanis a vásárlók szeretnek új ízeket kipróbálni.
A friss hús és a kenyér iránti érdeklődés tavaly csökkent: ezeket a kategóriákat az előző évhez képest kisebb mennyiségben és ritkábban vásárolták, aminek okát az ALDI a vendéglátóiparban 2020-ban bevezetett korlátozásokban látja, amelyek miatt a családok kénytelenek voltak több húst otthon fogyasztani.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >Spanyolországban hathavi mélypontra lassult az infláció áprilisban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >