ALDI: a spanyol családok tervezik meg leginkább frissáru-vásárlásaikat
Az ALDI Spain jelentése szerint a frissáru-vásárlásokat tervezik meg leginkább a spanyol családok: tíz spanyol fogyasztóból kilenc tervezi meg a tej-, a zöldség- és a gyümölcsvásárlást a szupermarketek felkeresése előtt, amit a sorban a friss hal, a friss hús és a tojás követ.
A lánc elmondta, hogy a fogyasztók az új termékek, termékváltozatok iránti érdeklődésük okán hajlamosak zöldséget és gyümölcsöt és zöldséget megrögzötten vásárolni. Az ALDI szerint a gyümölcsök igazi élvezeti kategóriaként működnek, ugyanis a vásárlók szeretnek új ízeket kipróbálni.
A friss hús és a kenyér iránti érdeklődés tavaly csökkent: ezeket a kategóriákat az előző évhez képest kisebb mennyiségben és ritkábban vásárolták, aminek okát az ALDI a vendéglátóiparban 2020-ban bevezetett korlátozásokban látja, amelyek miatt a családok kénytelenek voltak több húst otthon fogyasztani.
Kapcsolódó cikkeink
Személyre szabott AI vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Mostantól személyre szabott AI alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg…
Tovább olvasom >Kivonul a Carrefour Ománból
Közel három évtizednyi működés után kivonul a Carrefour Ománból –…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >