Albániára és Luxemburgra is kiterjeszti tevékenységét a Wolt
Elindult a Wolt Albániában és Luxemburgban is, ezzel bővítve az online élelmiszer-platform jelenlétét az EMEA-régióban.
A szolgáltatás először Luxemburg városában és Tiranában fogad majd rendeléseket, majd ezt követően a fővárosokon kívüli helyszíneken is elérhető lesz.
Az albániai és luxemburgi terjeszkedés a becslések szerint 3,5 millió új ügyfelet jelent – közölte a vállalat.
Olli Rissanen, a Wolt expanziós vezetője hatalmas lehetőséget lát a két új európai piacra való belépésben, ahol valódi változást szeretne elérni. Mint elmondta,
– Tárt karokkal fogadtak minket, és helyi éttermi és kiskereskedelmi partnereinkkel már szorosan együtt dolgozunk, ami szintén azt mutatja, hogy jó úton járunk.
A Wolt a két új piaccal együtt összesen 27 országban van jelen az EMEA-régióban.
A helsinki székhelyű technológiai cég lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy éttermekből, élelmiszerboltokból és más helyi üzletekből házhozszállítási szolgáltatást igénybe véve rendeljenek.
Szolgáltatásának támogatására a vállalat a technológiák széles skáláját fejleszti a helyi logisztikától kezdve a kiskereskedelmi szoftvereken át a pénzügyi megoldásokig.
A vállalat Wolt Market márkanév alatt élelmiszerüzleteket is üzemeltet.
A 2014-ben alapított Wolt 2022-ben egyesítette erőit a DoorDash-sel. 2022-ben a Wolt platform segítségével több mint 120 000 kereskedő 3 milliárd eurónál is nagyobb összegben forgalmat bonyolított – tudósít az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Fuvarozás egy kattintásra: közeleg a kamionos Uber kora?
Ha valakinek van egy biciklije vagy robogója, könnyen lehet belőle…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >