Albániára és Luxemburgra is kiterjeszti tevékenységét a Wolt
Elindult a Wolt Albániában és Luxemburgban is, ezzel bővítve az online élelmiszer-platform jelenlétét az EMEA-régióban.
A szolgáltatás először Luxemburg városában és Tiranában fogad majd rendeléseket, majd ezt követően a fővárosokon kívüli helyszíneken is elérhető lesz.
Az albániai és luxemburgi terjeszkedés a becslések szerint 3,5 millió új ügyfelet jelent – közölte a vállalat.
Olli Rissanen, a Wolt expanziós vezetője hatalmas lehetőséget lát a két új európai piacra való belépésben, ahol valódi változást szeretne elérni. Mint elmondta,
– Tárt karokkal fogadtak minket, és helyi éttermi és kiskereskedelmi partnereinkkel már szorosan együtt dolgozunk, ami szintén azt mutatja, hogy jó úton járunk.
A Wolt a két új piaccal együtt összesen 27 országban van jelen az EMEA-régióban.
A helsinki székhelyű technológiai cég lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy éttermekből, élelmiszerboltokból és más helyi üzletekből házhozszállítási szolgáltatást igénybe véve rendeljenek.
Szolgáltatásának támogatására a vállalat a technológiák széles skáláját fejleszti a helyi logisztikától kezdve a kiskereskedelmi szoftvereken át a pénzügyi megoldásokig.
A vállalat Wolt Market márkanév alatt élelmiszerüzleteket is üzemeltet.
A 2014-ben alapított Wolt 2022-ben egyesítette erőit a DoorDash-sel. 2022-ben a Wolt platform segítségével több mint 120 000 kereskedő 3 milliárd eurónál is nagyobb összegben forgalmat bonyolított – tudósít az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább terjeszkedik a Picnic Franciaországban
A holland online szupermarket, a Picnic tovább növeli jelenlétét Franciaországban…
Tovább olvasom >Már több mint egy hónapja lehet a PENNY-ből otthonra is rendelni!
„Több mint egy hónapja, hogy országosan is elindultunk a házhoz…
Tovább olvasom >Hétszázra nőtt a A Lidl spanyolországi üzleteinek száma
A Lidl diszkont egyszerre hét új üzletet nyitott Spanyolországban, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >