Alacsonyabb söreladások mellett növelte bevételét a Heineken
Bevételének harmadik negyedévi növekedéséről számolt be szerdán a Heineken holland söripari csoport, értékesítési volumene csökkenése ellenére.
A Heineken Holding N.V. nemzetközi söripari csoport hollandiai holdingja a harmadik negyedévben 9,6 milliárd euró értékesítési árbevételre tett szert, 2,0 százalékkal többre az egy évvel korábbinál. Egyszeri tételekkel és árfolyamhatással kiigazított bevétele 4,5 százalékkal nőtt 8,01 milliárd euróra.
Az értékesített volumen 63,2 millió hektoliter volt a harmadik negyedévben, 5,4 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbinál, összehasonlítható alapon pedig 4,2 százalékkal kevesebb.
A Heineken idei első kilenc havi bevétele 27,04 milliárd euró volt, 4,7 százalékkal több az egy évvel korábbinál. Egyszeri tételektől megszűrve 22,52 milliárd euró bevételre tett szert 5,8 százalékos növekedéssel.
Az év első kilenc hónapjában a Heineken 183,3 millió hektoliter sört értékesített, 5,4 százalékkal kevesebbet, mint egy éve, összehasonlítható alapon pedig 5,1 százalékkal kevesebbet.
Az értékesítési volumen csökkenését a vietnami piac forgalmának visszaesésével és az orosz piac elhagyásával magyarázza a Heineken.
A Heineken N.V. 2023 első kilenc hónapjára vonatkozó nettó nyeresége 1,924 milliárd euró volt, szemben a 2022 első kilenc havi 2,199 milliárd euróval. A cég nyereségére egyszeri hatással volt az oroszországi kivonulás valamint a Vrumona eladásából származó bevétel.
Kapcsolódó cikkeink
Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >Világszerte 11%-kal csökkentette vízfelhasználását a Heineken
2018-hoz képest tavaly 11%-kal mérsékelte a Heineken vízfelhasználását globális szinten.…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >