Alacsonyabb karbonkibocsájtású étrendet reklámoz a M&S
A brit M&S piacra dobta Sparking Change nemzeti kihívását, amely arra szólít fel 14 millió Sparks vásárlót, hogy próbáljanak ki egy alacsony karbonkibocsájtású étrendet.

Az étkezésünkkel is tehetünk a környezetért
A Sparks vásárlók alacsonyabb áron juthatnak hozzá a húsmentes Plant Kitchen termékekhez január minden hétfőjén.
A fogyasztók ezen kívül tanácsokat kapnak majd arról, hogyan tudják úgy tárolni az élelmiszert, hogy hosszabb ideig megőrizzék szavatosságukat, hogyan használhatják fel a maradékot, és hogyan spórolhatnak meg akár 20 fontot heti vásárlásaik alkalmával.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az autónk színével is csökkenthetjük a karbonlábnyomunkat – június 5-e a környezetvédelem világnapja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Már a Pannonhalmi borvidéken is megjelent a szőlő aranyszínű sárgaság betegsége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország csatlakozott az adománykonvojhoz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu anyacége az AutoStore-ral közösen hoz létre a világon egyedülálló, AI-vezérelt központot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >