Alacsonyabb karbonkibocsájtású étrendet reklámoz a M&S
A brit M&S piacra dobta Sparking Change nemzeti kihívását, amely arra szólít fel 14 millió Sparks vásárlót, hogy próbáljanak ki egy alacsony karbonkibocsájtású étrendet.

Az étkezésünkkel is tehetünk a környezetért
A Sparks vásárlók alacsonyabb áron juthatnak hozzá a húsmentes Plant Kitchen termékekhez január minden hétfőjén.
A fogyasztók ezen kívül tanácsokat kapnak majd arról, hogyan tudják úgy tárolni az élelmiszert, hogy hosszabb ideig megőrizzék szavatosságukat, hogyan használhatják fel a maradékot, és hogyan spórolhatnak meg akár 20 fontot heti vásárlásaik alkalmával.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Az autónk színével is csökkenthetjük a karbonlábnyomunkat – június 5-e a környezetvédelem világnapja
A közlekedés a környezetszennyezés egyik számottevő forrása, amelyben a közúti…
Tovább olvasom >Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >