Alacsonyabb karbonkibocsájtású étrendet reklámoz a M&S
A brit M&S piacra dobta Sparking Change nemzeti kihívását, amely arra szólít fel 14 millió Sparks vásárlót, hogy próbáljanak ki egy alacsony karbonkibocsájtású étrendet.
A Sparks vásárlók alacsonyabb áron juthatnak hozzá a húsmentes Plant Kitchen termékekhez január minden hétfőjén.
A fogyasztók ezen kívül tanácsokat kapnak majd arról, hogyan tudják úgy tárolni az élelmiszert, hogy hosszabb ideig megőrizzék szavatosságukat, hogyan használhatják fel a maradékot, és hogyan spórolhatnak meg akár 20 fontot heti vásárlásaik alkalmával.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
K&H: ismét a Financial Times rangsorának az élmezőnyében
A K&H belga anyabankja, a KBC Csoport 2024-ben is felkerült…
Tovább olvasom >Zöldítené lábnyomát a Coviran
A spanyol kiskereskedelmi szövetkezet, a Coviran karbonlábnyomának csökkentése és hálózatának…
Tovább olvasom >K&H: Már az állattenyésztők is megismerhetik üvegházhatású gáz kibocsátásukat
Az üvegházhatású gázok (ÜHG) globális kibocsátásának közel hetedéért az állattenyésztés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >