Alacsonyabb karbonkibocsájtású étrendet reklámoz a M&S
A brit M&S piacra dobta Sparking Change nemzeti kihívását, amely arra szólít fel 14 millió Sparks vásárlót, hogy próbáljanak ki egy alacsony karbonkibocsájtású étrendet.

Az étkezésünkkel is tehetünk a környezetért
A Sparks vásárlók alacsonyabb áron juthatnak hozzá a húsmentes Plant Kitchen termékekhez január minden hétfőjén.
A fogyasztók ezen kívül tanácsokat kapnak majd arról, hogyan tudják úgy tárolni az élelmiszert, hogy hosszabb ideig megőrizzék szavatosságukat, hogyan használhatják fel a maradékot, és hogyan spórolhatnak meg akár 20 fontot heti vásárlásaik alkalmával.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Így csökkenthetik négy lépésben a cégek higiéniai karbonlábnyomukat
Okos megoldásokkal a cégek csökkenthetik a hulladék mennyiségét, mérsékelhetik ökolábnyomukat,…
Tovább olvasom >A biogáz jövője a mi jövőnk is
Az Európai unió 10-szeresére akarja emelni a térség biogáz termelését…
Tovább olvasom >K&H: ismét a Financial Times rangsorának az élmezőnyében
A K&H belga anyabankja, a KBC Csoport 2024-ben is felkerült…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >