Alacsonyabb fokozatra vált a Just Eat Takeaway
A tavalyi utolsó negyedévben jelentősen lelassult a Just Eat Takeaway növekedése. Az ételfutár cég 2021-ben elérte a 28,1 milliárd eurónyi összeget kitevő egymilliárdos megrendelésszámot. Ugyanakkor a cégnek a negyedik negyedévben lassabb fokozatra kellett kapcsolnia, mert a megrendelésszám-növekedés „csak” 14%-ot ért el. Mindazonáltal csüggedésre ok nincs, hisz a vállalat jövedelmezősége a második félévben javult, és a vezetés 2022-ben a haszonkulcs növekedését várja.
A Just Eat Takeaway célja idén piaci pozíciójának további erősítése. Tavaly számos kereskedelmi lánccal lépett partnerségre élelmiszer-házhozszállítás céljából. Az Egyesült Királyságban az Asda és a One Stop számára szállít, míg Kanadában „dark store” modell szerint működik. Az Egyesült Államokban a Grubhub leányvállalat élelmiszer-házhozszállító divíziója, a Grubhub Goods az Instacarttal és a 7-Elevennel működik jelenleg együtt, de további partnereket keres.
Kapcsolódó cikkeink
1300 új üzletet nyit a 7-Eleven Észak-Amerikában
A japán Seven & i Holdings nagyszabású átalakítási programot indított…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Európai terjeszkedésre készül a 7-Eleven
Stratégiai terjeszkedésre készül Európában a világ legnagyobb kényelmi üzletlánca, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 70 milliárd forint értékben kapnak élelmiszer-utalványt az idősek
Összesen több mint 70 milliárd forint értékű élelmiszer-utalványt kapnak az…
Tovább olvasom >A VOSZ további javaslatokat tesz a vállalkozások működési feltételeinek javítására
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) további javaslatokat tesz…
Tovább olvasom >Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >