Alacsonyabb fokozatra vált a Just Eat Takeaway
A tavalyi utolsó negyedévben jelentősen lelassult a Just Eat Takeaway növekedése. Az ételfutár cég 2021-ben elérte a 28,1 milliárd eurónyi összeget kitevő egymilliárdos megrendelésszámot. Ugyanakkor a cégnek a negyedik negyedévben lassabb fokozatra kellett kapcsolnia, mert a megrendelésszám-növekedés „csak” 14%-ot ért el. Mindazonáltal csüggedésre ok nincs, hisz a vállalat jövedelmezősége a második félévben javult, és a vezetés 2022-ben a haszonkulcs növekedését várja.
A Just Eat Takeaway célja idén piaci pozíciójának további erősítése. Tavaly számos kereskedelmi lánccal lépett partnerségre élelmiszer-házhozszállítás céljából. Az Egyesült Királyságban az Asda és a One Stop számára szállít, míg Kanadában „dark store” modell szerint működik. Az Egyesült Államokban a Grubhub leányvállalat élelmiszer-házhozszállító divíziója, a Grubhub Goods az Instacarttal és a 7-Elevennel működik jelenleg együtt, de további partnereket keres.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy megújulásra készül az Asda
Az Asda új elnöke és korábbi vezérigazgatója, Allan Leighton szerint…
Tovább olvasom >Megveszi a Wonder a Grubhubot
650 millió dollárért vásárolja meg a Wonder a Grubhubot a…
Tovább olvasom >Új, önkiszolgáló áruvisszavételi rendszert tesztel az Asda
Az Asda brit szupermarketlánc kísérleti jelleggel új önkiszolgáló visszáru rendszert…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >