Alacsonyabb fokozatra vált a Just Eat Takeaway
A tavalyi utolsó negyedévben jelentősen lelassult a Just Eat Takeaway növekedése. Az ételfutár cég 2021-ben elérte a 28,1 milliárd eurónyi összeget kitevő egymilliárdos megrendelésszámot. Ugyanakkor a cégnek a negyedik negyedévben lassabb fokozatra kellett kapcsolnia, mert a megrendelésszám-növekedés „csak” 14%-ot ért el. Mindazonáltal csüggedésre ok nincs, hisz a vállalat jövedelmezősége a második félévben javult, és a vezetés 2022-ben a haszonkulcs növekedését várja.
A Just Eat Takeaway célja idén piaci pozíciójának további erősítése. Tavaly számos kereskedelmi lánccal lépett partnerségre élelmiszer-házhozszállítás céljából. Az Egyesült Királyságban az Asda és a One Stop számára szállít, míg Kanadában „dark store” modell szerint működik. Az Egyesült Államokban a Grubhub leányvállalat élelmiszer-házhozszállító divíziója, a Grubhub Goods az Instacarttal és a 7-Elevennel működik jelenleg együtt, de további partnereket keres.
Kapcsolódó cikkeink
25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >Rekordbevétellel zárta 2024-et a BioTechUSA, de mérséklődött a növekedés üteme
A magyar tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport 2024-ben 93,7 milliárd forintos árbevétellel zárta…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >Egyelőre nem engedjük át a takarítást a robotoknak
Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor…
Tovább olvasom >Megújítja prémium programját a Kifli.hu
A Kifli.hu anyavállalata, a cseh Rohlik Group bemutatta az Xtra-t,…
Tovább olvasom >