Aktívan a jövőnkért
Napjaink egyik legégetőbb problémája az éghajlatváltozás, amely már jelenleg is érezteti hatását világszerte, a klímaváltozást pedig jelentős részben az energiahasználat idézi elő. Az éghajlat védelmében tett törekvések pedig csak akkor lehetnek sikeresek, ha azok közös fellépés eredményei.
A Shell stratégiai célkitűzése, hogy 2050-re nettó zéró karbonkibocsátású energiaipari vállalattá alakuljon, igazodva a változó társadalmi igényekhez. A megvalósítás három fő pilléren nyugszik: a vállalat törekszik a működéséből és az általa értékesített üzemanyagból, illetve az egyéb termékekből származó kibocsátását mérsékelni, az elkerülhetetlenül szükséges kibocsátást pedig megfelelő technológiák segítségével kivonni és tárolni, semlegesítés révén kiegyenlíteni. A Shell küldetése az, hogy vásárlói számára lehetőséget biztosítson a dekarbonizációra, vagyis szénlábnyomuk csökkentésére akkor is, ha hagyományos, belső égésű motorokat használnak. Ezt a lehetőséget biztosítani szeretné minden ügyfelének, legyen szó nagyvállalati partnerekről vagy akár egyéni vásárlókról.
A Karbonsemlegesítési Szolgáltatást literenként 6 forintért vagy 6 ClubSmart pontért vehetik igénybe a lakossági ügyfelek, a céges partnerek literenkénti 4,5 forint+ÁFA áron semlegesíthetik szén-dioxid-emissziójukat. Ennek keretében tankoláskor az ügyfél dönti el, hogy vállalja-e a karbonkibocsátás ellensúlyozása érdekében ezt a mérsékelt pluszköltséget. A Shell a szolgáltatás keretében biztosítja, hogy a befolyó összegeket hiteles és hatékony környezetvédelmi projektek támogatásához használja fel. (x)
Kapcsolódó cikkeink
K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >A Brand Finance listáján a Shell továbbra is a világ legértékesebb olaj- és gázmárkája
A Shell megtartotta vezető helyét a világ legdrágább olaj- és…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: megalakult az Erdészeti klímaadaptációs fórum
Megtartotta alakuló ülését az Erdészeti Klímaadaptációs Fórum, mely célul tűzte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elemi erők találkoznak a jubileumi MVM ZENERGIA koncerten a Papp László Budapest Sportarénában
Egyedülálló zenei és vizuális élménnyel várja a művészet kedvelőit a…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Kik festik a jövő otthonait?
Miközben a lakásfelújítási hullám új lendületet ad az építőiparnak, csendben…
Tovább olvasom >