Aktívan a jövőnkért
Napjaink egyik legégetőbb problémája az éghajlatváltozás, amely már jelenleg is érezteti hatását világszerte, a klímaváltozást pedig jelentős részben az energiahasználat idézi elő. Az éghajlat védelmében tett törekvések pedig csak akkor lehetnek sikeresek, ha azok közös fellépés eredményei.
A Shell stratégiai célkitűzése, hogy 2050-re nettó zéró karbonkibocsátású energiaipari vállalattá alakuljon, igazodva a változó társadalmi igényekhez. A megvalósítás három fő pilléren nyugszik: a vállalat törekszik a működéséből és az általa értékesített üzemanyagból, illetve az egyéb termékekből származó kibocsátását mérsékelni, az elkerülhetetlenül szükséges kibocsátást pedig megfelelő technológiák segítségével kivonni és tárolni, semlegesítés révén kiegyenlíteni. A Shell küldetése az, hogy vásárlói számára lehetőséget biztosítson a dekarbonizációra, vagyis szénlábnyomuk csökkentésére akkor is, ha hagyományos, belső égésű motorokat használnak. Ezt a lehetőséget biztosítani szeretné minden ügyfelének, legyen szó nagyvállalati partnerekről vagy akár egyéni vásárlókról.
A Karbonsemlegesítési Szolgáltatást literenként 6 forintért vagy 6 ClubSmart pontért vehetik igénybe a lakossági ügyfelek, a céges partnerek literenkénti 4,5 forint+ÁFA áron semlegesíthetik szén-dioxid-emissziójukat. Ennek keretében tankoláskor az ügyfél dönti el, hogy vállalja-e a karbonkibocsátás ellensúlyozása érdekében ezt a mérsékelt pluszköltséget. A Shell a szolgáltatás keretében biztosítja, hogy a befolyó összegeket hiteles és hatékony környezetvédelmi projektek támogatásához használja fel. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A déli határnál nyitott új töltőállomást a Shell
A magyar-szerb határ mellett Tompán nyitotta meg legújabb töltőállomását a…
Tovább olvasom >Helyzetkihasználás
A vendéglátásban egyre nagyobb szerepet kapnak a benzinkutak, így mind…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >