Aktív Friesland-márkák

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 09. 05. 08:00

Két újdonsággal is piacra lépett a Friesland Zrt. idén nyáron. A Completa márka kávékrémtejjel bővült, így a kávékrémpor mellett immár professzionális kávékrémesítő termékcsaláddal van jelen a piacon. A cég kiemelt fontossággal kezeli az egészségtudatosság növekvő jelentőségét is, ezért megalkotta a közkedvelt vaníliás krémtúró könnyebb változatát, a Milli Mia Joghurtos Krémtúrót.
A Pöttyös márka életében sem telt eseménytelenül a nyár. Július 29-én, a Puskás stadion melletti Szoborparkban adták át a közel 3 hónapos Pöttyös-promóció lezárásaként a nyereményjáték fődíját, egy, a nyolcvanas éveket idéző, feltuningolt retro Ladát.
A kampány alatt közel százezer Túró Rudi-rajongó regisztrált a márka weboldalán, akik összegyűjtött pontjaikért közel százféle, a nyolcvanas évek hangulatát idéző retro tárgyra, vagy épp trendi ajándékra licitálhattak a Pöttyös raktárában.
A Lada slusszkulcsát az orosházi Szabó Zoltán vehette át (képünkön).

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek