Aktív Friesland-márkák
Két újdonsággal is piacra lépett a Friesland Zrt. idén nyáron. A Completa márka kávékrémtejjel bővült, így a kávékrémpor mellett immár professzionális kávékrémesítő termékcsaláddal van jelen a piacon. A cég kiemelt fontossággal kezeli az egészségtudatosság növekvő jelentőségét is, ezért megalkotta a közkedvelt vaníliás krémtúró könnyebb változatát, a Milli Mia Joghurtos Krémtúrót.
A Pöttyös márka életében sem telt eseménytelenül a nyár. Július 29-én, a Puskás stadion melletti Szoborparkban adták át a közel 3 hónapos Pöttyös-promóció lezárásaként a nyereményjáték fődíját, egy, a nyolcvanas éveket idéző, feltuningolt retro Ladát.
A kampány alatt közel százezer Túró Rudi-rajongó regisztrált a márka weboldalán, akik összegyűjtött pontjaikért közel százféle, a nyolcvanas évek hangulatát idéző retro tárgyra, vagy épp trendi ajándékra licitálhattak a Pöttyös raktárában.
A Lada slusszkulcsát az orosházi Szabó Zoltán vehette át (képünkön).
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo Immun+ epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g
A Mizo Immun+ új, limitált kiadású epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g…
Tovább olvasom >A felelősség tánca – A nap videója
Dance of Responsibility – azaz A felelősség tánca című megrendítő…
Tovább olvasom >Mizo banános-csoki ízű tej 450 ml
A Mizo új, limitált kiadású, banános-csoki ízű tej 450 ml kiszerelésben,…
Tovább olvasom >