Aktív Friesland-márkák
Két újdonsággal is piacra lépett a Friesland Zrt. idén nyáron. A Completa márka kávékrémtejjel bővült, így a kávékrémpor mellett immár professzionális kávékrémesítő termékcsaláddal van jelen a piacon. A cég kiemelt fontossággal kezeli az egészségtudatosság növekvő jelentőségét is, ezért megalkotta a közkedvelt vaníliás krémtúró könnyebb változatát, a Milli Mia Joghurtos Krémtúrót.
A Pöttyös márka életében sem telt eseménytelenül a nyár. Július 29-én, a Puskás stadion melletti Szoborparkban adták át a közel 3 hónapos Pöttyös-promóció lezárásaként a nyereményjáték fődíját, egy, a nyolcvanas éveket idéző, feltuningolt retro Ladát.
A kampány alatt közel százezer Túró Rudi-rajongó regisztrált a márka weboldalán, akik összegyűjtött pontjaikért közel százféle, a nyolcvanas évek hangulatát idéző retro tárgyra, vagy épp trendi ajándékra licitálhattak a Pöttyös raktárában.
A Lada slusszkulcsát az orosházi Szabó Zoltán vehette át (képünkön).
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Vigo Kombucha
A VIGO visszatér a természetes fermentáció gyökereihez, ötvözve az ősi…
Tovább olvasom >HiPP Poharas gyümölcsdesszertek
A HiPP tovább bővíti Poharas gyümölcs szortimentjét két új termékvariánssal.…
Tovább olvasom >BioTechUSA – Crush Bar
2025 szeptemberében érkezik a BioTechUSA legújabb fejlesztése a Crush Bar,…
Tovább olvasom >