Aki válaszol:
Kiss János, Key Account Manager, MONA Hungary
de Gereczné Rudnai Éva, Marketing- és PR-menedzser, MONA HungaryKJ: Sajnos a válság minden cég életében nagy szerepet játszik, így ez minket sem kerülhetett el. Nagyon fontosnak tartjuk, hogy az említett külső környezeti tényező lereagálására egy jól kidolgozott értékesítési stratégiával rendelkezzünk.
RÉ: A Mona Hungary Kft. legfontosabb erőssége, amely a 2009-es, első válságév legfőbb támogató ereje volt, a vállalat rugalmassága. Ez a rugalmasság egyrészről adódik a vállalat méretéből is, hisz a Mona Hungary Kft. kisvállalati szervezet, de csapattagjai egymással szorosan együttműködő, egymást az üzleti és magánéletben is segítő munkatársak csoportja, megbízható vállalatot alkotva. Vállalatunk küldetése egészséges termékek biztosítása a magyar fogyasztó, az egészséges, illetve egészségtudatos táplálkozás követői számára, egészséges munkahelyi környezetet teremtve, egészséges partneri kapcsolatokat ápolva. A 2009-es év nagyon sok változást hozott számunkra nemcsak makrogazdasági, hanem mikrogazdasági szinten is, hiszen szójatermékeink forgalmazását a Real Nature Kft. vette át. Ennek ellenére terveinket, elképzeléseinket összetartó kis csapatunk 2009-ben is teljesítette, termékpalettánkat a joghurtszegmensben tovább növeltük, s partnereink felé is a lehető legtöbb segítséget megadtuk a számukra is nehéz gazdasági év támasztotta követelmények teljesítésében.
KJ: Termékpolitikánkban mind a saját márkás, mind a márkázott termékek kiemelt figyelmet kapnak. Partnereink árpolitikájához illeszkedve több kategóriában szállítunk saját márkás, elsőáras termékeket, illetve nyertünk el saját márkás tendereket. Az említettek felölelik a snack-, túró-, joghurt- és joghurtital-kategóriákat. 2009. évben bevezettük a magyar piacon a ProX márkanevet, amely rövid idő alatt az ivójoghurtpiac kedvelt márkája lett. Jelenlétünket tovább erősítettük a joghurtszegmensben a NÖM Mix, NÖM Fasten és a NÖM FruFru joghurt és aludttej prémium kategóriás termékek disztribúcióépítésével, fogyasztóink és partnereink elismerésével.
RÉ: Mind saját márkáinkkal, mind márkázott termékeinkkel – Montice, ProX, NÖM Fasten, NÖM FruFru, NÖM Mix – szem előtt tartjuk küldetésünket, az egészséges táplálkozásra lehetőséget kínáló szortiment biztosítását a magyar fogyasztók számára is. Termékeink forgalmazása során a legkorszerűbb csomagolástechnikai fejlesztések is kifejezésre kerülnek, ivójoghurtjaink a korszerű PET-palack-technológia segítségével kerülnek a gondolákra, s végül a fogyasztók asztalára Európa egyik legkorszerűbb üzeméből, magas gyártási minőségi követelmények mellett.
KJ: Csatornapolitikánkban fontos szerepet kap a partnerspecifikusság, hogy alkalmazkodni tudjunk egy adott lánc igényeihez, hatékony segítséget nyújtva a láncok munkatársai számára is. Számunkra minden fogyasztó fontos, ezért egy széles étlapot kínálunk fel a kereskedelmi láncok számára portfóliónkon keresztül.
RÉ: Mivel kollégáink mindegyike nyitott, globális gondolkodású ember, vállalatunkon belül az információáramlás sokkal hamarabb és hatékonyabban történik, mint más, nagyobb szervezetek esetében. Csapatunk a 2009-es év nehézségeire természetéből adódóan tudott hatékony választ adni, hiszen itt senki sem csak a hatáskörén belüli, a feladatkörével szorosan összefüggő, a pillanatnyi helyzetből adódó feladatokat veszi csak észre, és senki nem megy el szó és tett nélkül elvégzetlen feladat mellett.
KJ: Pontos recept nincs a válság kezelésére, azonban egy megalapozott értékesítési stratégiával,a folyamatok racionális átszervezésével és a cég iránti lojalitással jól vehetőek az akadályok.
Párbeszéd rovatunk fő célja, hogy aktuális kérdésekről kérdezzék a szakma neves képviselői egymást. A következő számban de Gereczné Rudnai Éva teszi fel kérdését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kétéves dohánytermesztési szerződést köt termelőivel az ULT Magyarország Kft.
Két évre szóló dohánytermesztési szerződést köt több mint ötszáz termelőjével…
Tovább olvasom >Háztartási kekszből spájzoltunk be a legjobban a járvány miatt
Lényegesen több kekszet eszünk, mióta kitört a járvány. A nagy…
Tovább olvasom >Elindult a NESCAFÉ Dolce Gusto kapszulák visszagyűjtése a MediaMarktban
Idén márciusban új kapszulavisszagyűjtési- és újrahasznosítási rendszert indít a Nestlé…
Tovább olvasom >