Aki kérdez:
Fekete Zoltán, főtitkár, Magyar MárkaszövetségTagvállalataink a legnagyobb hazai hirdetők, ezért a szövetség mindig is kiemelt kérdésként kezelte a reklámozás szabályozását és önszabályozását. A hirdetőknek egyre több új kihívással kell szembesülniük, csak címszavakban: szigorúbb jogszabályok, keményebb bírságolási politika, koncentrálódó médiapiac, élelmiszer-marketing egészségügyi vonatkozásai.
Fazekas Ildikót, az Önszabályozó Reklámtestület főtitkárát kérdezem: hogyan látja ezeket az ügyeket, mit tett eddig, és még mit tehet az iparágunk a szabad, de felelős reklámozás fenntartásáért?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >