Aki kérdez:
Fekete Zoltán, főtitkár, Magyar MárkaszövetségTagvállalataink a legnagyobb hazai hirdetők, ezért a szövetség mindig is kiemelt kérdésként kezelte a reklámozás szabályozását és önszabályozását. A hirdetőknek egyre több új kihívással kell szembesülniük, csak címszavakban: szigorúbb jogszabályok, keményebb bírságolási politika, koncentrálódó médiapiac, élelmiszer-marketing egészségügyi vonatkozásai.
Fazekas Ildikót, az Önszabályozó Reklámtestület főtitkárát kérdezem: hogyan látja ezeket az ügyeket, mit tett eddig, és még mit tehet az iparágunk a szabad, de felelős reklámozás fenntartásáért?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >