Aki kérdez:
Fekete Zoltán, főtitkár, Magyar MárkaszövetségTagvállalataink a legnagyobb hazai hirdetők, ezért a szövetség mindig is kiemelt kérdésként kezelte a reklámozás szabályozását és önszabályozását. A hirdetőknek egyre több új kihívással kell szembesülniük, csak címszavakban: szigorúbb jogszabályok, keményebb bírságolási politika, koncentrálódó médiapiac, élelmiszer-marketing egészségügyi vonatkozásai.
Fazekas Ildikót, az Önszabályozó Reklámtestület főtitkárát kérdezem: hogyan látja ezeket az ügyeket, mit tett eddig, és még mit tehet az iparágunk a szabad, de felelős reklámozás fenntartásáért?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >