Aki kérdez:
Fazekas Endre, ügyvezető igazgató, SIÓ-ECKESA gazdasági válság körülményei között a pálinkafogyasztásra, -vásárlásra alkalmazható-e az a régi mondás, miszerint „utoljára a kocsmák zárnak be”? Vagy inkább az ágazat fejlődésének oka és záloga abban keresendő, hogy a hazai pálinkafőzdék és pálinkák jelentős minőségi változáson mentek keresztül az elmúlt években? Milyennek látják a hazai pálinka lehetőségeit Európában?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >