Aki kérdez:
Fazekas Endre, ügyvezető igazgató, SIÓ-ECKESA gazdasági válság körülményei között a pálinkafogyasztásra, -vásárlásra alkalmazható-e az a régi mondás, miszerint „utoljára a kocsmák zárnak be”? Vagy inkább az ágazat fejlődésének oka és záloga abban keresendő, hogy a hazai pálinkafőzdék és pálinkák jelentős minőségi változáson mentek keresztül az elmúlt években? Milyennek látják a hazai pálinka lehetőségeit Európában?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >