Aki kérdez:
Fazekas Endre, ügyvezető igazgató, SIÓ-ECKESA gazdasági válság körülményei között a pálinkafogyasztásra, -vásárlásra alkalmazható-e az a régi mondás, miszerint „utoljára a kocsmák zárnak be”? Vagy inkább az ágazat fejlődésének oka és záloga abban keresendő, hogy a hazai pálinkafőzdék és pálinkák jelentős minőségi változáson mentek keresztül az elmúlt években? Milyennek látják a hazai pálinka lehetőségeit Európában?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >