Aki kérdez:
🎧 Hallgasd a cikket:
Aniot Dávid, márkamenedzser, Coca-Cola Magyarország Kft.Mind a márkakampányokban, mind pedig a kereskedelmi versenyben úgy tűnik, egyre fontosabbá válik a tailor-made promóció, amikor a partner és a gyártó együtt alakít ki egy kölcsönösen hasznos promóciót. Kereskedelmi oldalról hogyan látja: milyen fontossággal bírnak a tailor-made promóciók, milyen esetekben szeretik ezeket használni, és a gyártók felé mik a legfontosabb szempon-tok, amelyek a sikeres, gördülékeny együttműködéshez szükségesek?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TikTok-láz Budapesten: sorban állnak a fiatalok a QQ Express ázsiai boltjaiért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >