Aki kérdez:
Aniot Dávid, márkamenedzser, Coca-Cola Magyarország Kft.Mind a márkakampányokban, mind pedig a kereskedelmi versenyben úgy tűnik, egyre fontosabbá válik a tailor-made promóció, amikor a partner és a gyártó együtt alakít ki egy kölcsönösen hasznos promóciót. Kereskedelmi oldalról hogyan látja: milyen fontossággal bírnak a tailor-made promóciók, milyen esetekben szeretik ezeket használni, és a gyártók felé mik a legfontosabb szempon-tok, amelyek a sikeres, gördülékeny együttműködéshez szükségesek?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >