Aki kérdez:
Aniot Dávid, márkamenedzser, Coca-Cola Magyarország Kft.Mind a márkakampányokban, mind pedig a kereskedelmi versenyben úgy tűnik, egyre fontosabbá válik a tailor-made promóció, amikor a partner és a gyártó együtt alakít ki egy kölcsönösen hasznos promóciót. Kereskedelmi oldalról hogyan látja: milyen fontossággal bírnak a tailor-made promóciók, milyen esetekben szeretik ezeket használni, és a gyártók felé mik a legfontosabb szempon-tok, amelyek a sikeres, gördülékeny együttműködéshez szükségesek?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >