Aki kérdez:
Vernyik Imre ügyvezető, HídvégiVernyik ProjektHáz Kft.A Coca-Cola marketingstratégiája rengeteg újszerű eszközt tartalmaz. Ennek kapcsán a kérdésem Aniot Dávid márkamenedzserhez: mit vár egy hirdető márka a szponzorációtól vagy akár a saját tartalom létrehozásától?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >Drágul a csokoládé, mégis veszik: fényes árbevétel, olvadó profit a Lindtnél
A Lindt & Sprüngli svájci csokoládégyártó idén ismét bebizonyította, hogy…
Tovább olvasom >