Aki kérdez:
Vernyik Imre ügyvezető, HídvégiVernyik ProjektHáz Kft.A Coca-Cola marketingstratégiája rengeteg újszerű eszközt tartalmaz. Ennek kapcsán a kérdésem Aniot Dávid márkamenedzserhez: mit vár egy hirdető márka a szponzorációtól vagy akár a saját tartalom létrehozásától?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >A BAT további 60 milliárd forintos beruházásával Pécsen füst nélküli termékek új gyártóközpontja jön létre
A mai napon Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel bejelentett befektetés…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >