Aki kérdez:
Béres Alexandra, a Súly-Kontroll Kft. ügyvezetőjeA karácsonyi szezon épphogy véget ért, de sokan már most a közelgő tavaszra, nyárra készülnek. Próbálgatják tavalyi ruháikat, és fogadkoznak, hogy idén minden másképpen lesz.
Ennek apropóján szeretném megkérdezni Tengerdi Laurát, az Unilever Algida üzletágának márkaépítési igazgatóját, miként látja a jégkrémek helyzetét és megítélését az édességek magyarországi piacán belül, különös tekintettel a hazai tévhitekre. Érzékelnek-e olyan tendenciákat, amelyek megkövetelik termékalternatívák kifejlesztését?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon. Eközben…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd forint összegű adomány a PENNY-től
Nagyszerű eredményeket ért el karitatív partnereivel közösen a PENNY Magyarország…
Tovább olvasom >