Aki kérdez:
Béres Alexandra, a Súly-Kontroll Kft. ügyvezetőjeA karácsonyi szezon épphogy véget ért, de sokan már most a közelgő tavaszra, nyárra készülnek. Próbálgatják tavalyi ruháikat, és fogadkoznak, hogy idén minden másképpen lesz.
Ennek apropóján szeretném megkérdezni Tengerdi Laurát, az Unilever Algida üzletágának márkaépítési igazgatóját, miként látja a jégkrémek helyzetét és megítélését az édességek magyarországi piacán belül, különös tekintettel a hazai tévhitekre. Érzékelnek-e olyan tendenciákat, amelyek megkövetelik termékalternatívák kifejlesztését?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >