Aki kérdez:
Béres Alexandra, a Súly-Kontroll Kft. ügyvezetőjeA karácsonyi szezon épphogy véget ért, de sokan már most a közelgő tavaszra, nyárra készülnek. Próbálgatják tavalyi ruháikat, és fogadkoznak, hogy idén minden másképpen lesz.
Ennek apropóján szeretném megkérdezni Tengerdi Laurát, az Unilever Algida üzletágának márkaépítési igazgatóját, miként látja a jégkrémek helyzetét és megítélését az édességek magyarországi piacán belül, különös tekintettel a hazai tévhitekre. Érzékelnek-e olyan tendenciákat, amelyek megkövetelik termékalternatívák kifejlesztését?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >