Aki kérdez:
Béres Alexandra, a Súly-Kontroll Kft. ügyvezetőjeA karácsonyi szezon épphogy véget ért, de sokan már most a közelgő tavaszra, nyárra készülnek. Próbálgatják tavalyi ruháikat, és fogadkoznak, hogy idén minden másképpen lesz.
Ennek apropóján szeretném megkérdezni Tengerdi Laurát, az Unilever Algida üzletágának márkaépítési igazgatóját, miként látja a jégkrémek helyzetét és megítélését az édességek magyarországi piacán belül, különös tekintettel a hazai tévhitekre. Érzékelnek-e olyan tendenciákat, amelyek megkövetelik termékalternatívák kifejlesztését?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elindult a termelés a Magna új vecsési üzemében – több száz munkahelyet teremt a beruházás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A PENNY ismét elnyerte az Energiahatékony Vállalat díjat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megkezdődött az év egyik legjelentősebb akciós időszaka az Auchanban!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


