Aki a Gyulait szereti, az nyerni is szeret!
Megint vonzó nyereményekkel, jelentős médiatámogatással és a kereskedők számára is komoly lehetőségeket rejtő promócióval készül a Gyulai. Készüljön fel időben! A promóciót figyelemfelkeltő termékmatricák, televíziós és online hirdetések is támogatják, így érdemes a raktárkészlet feltöltésekor magasabb érdeklődéssel számolnia!
A Gyulai a nehéz időben is a vásárlói és kereskedelmi partnerei mellett áll, így idén is szervezünk nyereményjátékot, és tapasztalatból mondhatjuk, hogy a siker titka ebben az esetben is az egyszerűség! Éppen ezért a mechanizmust illetően a Gyulai továbbra sem változtat azon, hogy a vásárlást igazoló blokkal, illetve az azon szereplő AP-kód feltöltésével lehessen részt venni a játékban. Emeltük a tétet, melynek fődíja most 3 x 1 000 000 forint, de a játékosok naponta is nyerhetnek, mégpedig Gyulai kolbászválogatást. A 2023. február 6. és április 2. között zajló promóció átlátható és folyamatosan nyomon követhető a nyerjagyulaival.hu platformon. Az eddigi évek alapján biztosak vagyunk abban, hogy nyereményjátékunk kereskedői szempontból is nyerő, egyértelműen érdemes megnövekedett kereslettel számolni, ennek megfelelően készletezni.
A Gyulai nyereményjátékban az összes Gyulai termék részt vesz. A Gyulai májas ma is az eredeti receptúra alapján készül, mégis megfelel a mai fogyasztói elvárásoknak is: sem laktózt, sem glutént nem tartalmaz, így a mára népbetegségnek nevezhető táplálékintoleranciában szenvedők étrendjébe is bátran beilleszthető! Az élményt jelentő íz mögött pedig változatlan jellemzők állnak: a hagyományosan műbélbe töltött, magas minőségű alapanyagokból készülő Gyulai májas krémesen kenhető, kellemesen fűszeres, sima ízű, harmonikus. A Gyulai Kolbász és egyéb szárazáruink továbbra is nagy népszerűségnek örvendenek.
A fejlődés soha nem áll meg, folyamatos a gyártás korszerűsítése, környezetkímélővé tétele is. Ennek része a dizájnban nemrég megújult, a polcokon még mindig frissnek ható csomagolás is, melynek kapcsán egyre hangsúlyosabb szerepet kap a környezetvédelem, a környezettudatosság. Arculatunk frissítése lehetőséget adott termékeink csomagolásának korszerűsítésére is.
Javasoljuk tehát, hogy Ön is készüljön fel Gyulai készleteivel a nyereményjátékra!
(X)
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >