Akciómaraton a dm-nél
Négy hónapig garantálja akciós árait a dm februártól indult „Tartósan alacsony ár” kampányában. A koncepció fő értéke, hogy az akciós árak 4 hónapig nem emelkednek. Így a vásárlóknak nem kell amiatt aggódniuk, hogy az akció végére lefogy a bolti készlet. Február 8-tól így több száz termék ára csökkent, és folyamatosan új termékek kerülnek be a tartósan alacsony ár kategóriába.
A kampány több európai országban már jelentős forgalomnövekedést hozott a drogérialáncnak. Idén Magyarországon kívül Horvátországban és Csehországban indítja be a dm.
Az új stratégia másik pillérre a „Készlet erejéig!” termékek, amelyek kéthetente jelennek majd meg az üzletekben – összecsomagolások, rácsomagolások, túltöltések és szezonális termékek formájában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Magyar szakmai partnert választott a 11-szeres dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a…
Tovább olvasom >