Akciómaraton a dm-nél
Négy hónapig garantálja akciós árait a dm februártól indult „Tartósan alacsony ár” kampányában. A koncepció fő értéke, hogy az akciós árak 4 hónapig nem emelkednek. Így a vásárlóknak nem kell amiatt aggódniuk, hogy az akció végére lefogy a bolti készlet. Február 8-tól így több száz termék ára csökkent, és folyamatosan új termékek kerülnek be a tartósan alacsony ár kategóriába.
A kampány több európai országban már jelentős forgalomnövekedést hozott a drogérialáncnak. Idén Magyarországon kívül Horvátországban és Csehországban indítja be a dm.
Az új stratégia másik pillérre a „Készlet erejéig!” termékek, amelyek kéthetente jelennek majd meg az üzletekben – összecsomagolások, rácsomagolások, túltöltések és szezonális termékek formájában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >