Akciómaraton a dm-nél
Négy hónapig garantálja akciós árait a dm februártól indult „Tartósan alacsony ár” kampányában. A koncepció fő értéke, hogy az akciós árak 4 hónapig nem emelkednek. Így a vásárlóknak nem kell amiatt aggódniuk, hogy az akció végére lefogy a bolti készlet. Február 8-tól így több száz termék ára csökkent, és folyamatosan új termékek kerülnek be a tartósan alacsony ár kategóriába.
A kampány több európai országban már jelentős forgalomnövekedést hozott a drogérialáncnak. Idén Magyarországon kívül Horvátországban és Csehországban indítja be a dm.
Az új stratégia másik pillérre a „Készlet erejéig!” termékek, amelyek kéthetente jelennek majd meg az üzletekben – összecsomagolások, rácsomagolások, túltöltések és szezonális termékek formájában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >