Akciómaraton a dm-nél
Négy hónapig garantálja akciós árait a dm februártól indult „Tartósan alacsony ár” kampányában. A koncepció fő értéke, hogy az akciós árak 4 hónapig nem emelkednek. Így a vásárlóknak nem kell amiatt aggódniuk, hogy az akció végére lefogy a bolti készlet. Február 8-tól így több száz termék ára csökkent, és folyamatosan új termékek kerülnek be a tartósan alacsony ár kategóriába.
A kampány több európai országban már jelentős forgalomnövekedést hozott a drogérialáncnak. Idén Magyarországon kívül Horvátországban és Csehországban indítja be a dm.
Az új stratégia másik pillérre a „Készlet erejéig!” termékek, amelyek kéthetente jelennek majd meg az üzletekben – összecsomagolások, rácsomagolások, túltöltések és szezonális termékek formájában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >