Akcióháború az Amazon ellen
A két amerikai kiskereskedő, a Target és a Walmart is ráakciózik az Amazon Prime Day promóciós napokra. A vásárlók biztos jól járnak.
Idén június 21-22 az Amazon egyik nagy promóciós eseménye, a széles körben hirdetett és várt Prime Day. Tavaly, a Digital Commerce 360 jelentése szerint globálisan becsült 10,4 milliárd dollár forgalmat realizált az online óriás és idén is nagy durranásra számítanak.
A versenytársak visszavágnak
A Target és a Walmart is felveszi a kesztyűt, mindkettő már hirdeti és egy nappal előbb elkezdi a Black Friday nagyságrendű akciós napokat. Tagság nélkül, számos további kedvezménnyel próbálják a figyelmet és a potenciális vásárlókat elvonni az Amazontól.
A Profitero kutatásai azt mutatták, hogy a vásárlók ugyanolyan valószínűséggel választják más kiskereskedők akcióit, mint az Amazonét. A kiskereskedők versengéséből a fogyasztók profitálnak.
Target Deal Days
Június 2-án jelentette be a Target, hogy online akciós napokat tart Target Deal Days néven, június 20-22. között, 3 teljes napon át.
Ráadásul ezen a 3 napon mindenkinek rendelkezésére állnak a különben csak tagoknak járó szolgáltatások, így az összes kategóriában, ételben és italban is meghirdetett árengedmények, az aznapi kiszállítás és a digitális ajándékkártyák 5% kedvezménye. A Target a rendelések átvételi módjait is bővíti autós és gyalogos átvevőpontokkal is.
Walmart Deals for Days
A Walmart az online 3 akciós online nap mellett speciális, csak az üzletekben elérhető promóciókkal is várja a vevőket június 20-23. között. A kereskedő azt ígéri a vásárlóknak, hogy Black Friday nagyságrendű árengedményekre számíthatnak sok kategóriában, továbbá egyedi cikkekkel és a Walmart online piacterén értékesítők is kapcsolódnak a promóciókhoz.
Piackutatások szerint az amerikai háztartások növelték megtakarításaikat a pandémia alatt, ami a kiskereskedőket optimizmussal töltheti el. Ugyanakkor a munkahelyi kilátások és a gazdasági várakozások negatív megítélése okozhat fennakadást a vásárlásokban.
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >