Akcióháború az Amazon ellen
A két amerikai kiskereskedő, a Target és a Walmart is ráakciózik az Amazon Prime Day promóciós napokra. A vásárlók biztos jól járnak.
Idén június 21-22 az Amazon egyik nagy promóciós eseménye, a széles körben hirdetett és várt Prime Day. Tavaly, a Digital Commerce 360 jelentése szerint globálisan becsült 10,4 milliárd dollár forgalmat realizált az online óriás és idén is nagy durranásra számítanak.
A versenytársak visszavágnak
A Target és a Walmart is felveszi a kesztyűt, mindkettő már hirdeti és egy nappal előbb elkezdi a Black Friday nagyságrendű akciós napokat. Tagság nélkül, számos további kedvezménnyel próbálják a figyelmet és a potenciális vásárlókat elvonni az Amazontól.
A Profitero kutatásai azt mutatták, hogy a vásárlók ugyanolyan valószínűséggel választják más kiskereskedők akcióit, mint az Amazonét. A kiskereskedők versengéséből a fogyasztók profitálnak.
Target Deal Days
Június 2-án jelentette be a Target, hogy online akciós napokat tart Target Deal Days néven, június 20-22. között, 3 teljes napon át.
Ráadásul ezen a 3 napon mindenkinek rendelkezésére állnak a különben csak tagoknak járó szolgáltatások, így az összes kategóriában, ételben és italban is meghirdetett árengedmények, az aznapi kiszállítás és a digitális ajándékkártyák 5% kedvezménye. A Target a rendelések átvételi módjait is bővíti autós és gyalogos átvevőpontokkal is.
Walmart Deals for Days
A Walmart az online 3 akciós online nap mellett speciális, csak az üzletekben elérhető promóciókkal is várja a vevőket június 20-23. között. A kereskedő azt ígéri a vásárlóknak, hogy Black Friday nagyságrendű árengedményekre számíthatnak sok kategóriában, továbbá egyedi cikkekkel és a Walmart online piacterén értékesítők is kapcsolódnak a promóciókhoz.
Piackutatások szerint az amerikai háztartások növelték megtakarításaikat a pandémia alatt, ami a kiskereskedőket optimizmussal töltheti el. Ugyanakkor a munkahelyi kilátások és a gazdasági várakozások negatív megítélése okozhat fennakadást a vásárlásokban.
Kapcsolódó cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >