Akcióháború az Amazon ellen
A két amerikai kiskereskedő, a Target és a Walmart is ráakciózik az Amazon Prime Day promóciós napokra. A vásárlók biztos jól járnak.
Idén június 21-22 az Amazon egyik nagy promóciós eseménye, a széles körben hirdetett és várt Prime Day. Tavaly, a Digital Commerce 360 jelentése szerint globálisan becsült 10,4 milliárd dollár forgalmat realizált az online óriás és idén is nagy durranásra számítanak.
A versenytársak visszavágnak
A Target és a Walmart is felveszi a kesztyűt, mindkettő már hirdeti és egy nappal előbb elkezdi a Black Friday nagyságrendű akciós napokat. Tagság nélkül, számos további kedvezménnyel próbálják a figyelmet és a potenciális vásárlókat elvonni az Amazontól.
A Profitero kutatásai azt mutatták, hogy a vásárlók ugyanolyan valószínűséggel választják más kiskereskedők akcióit, mint az Amazonét. A kiskereskedők versengéséből a fogyasztók profitálnak.
Target Deal Days
Június 2-án jelentette be a Target, hogy online akciós napokat tart Target Deal Days néven, június 20-22. között, 3 teljes napon át.
Ráadásul ezen a 3 napon mindenkinek rendelkezésére állnak a különben csak tagoknak járó szolgáltatások, így az összes kategóriában, ételben és italban is meghirdetett árengedmények, az aznapi kiszállítás és a digitális ajándékkártyák 5% kedvezménye. A Target a rendelések átvételi módjait is bővíti autós és gyalogos átvevőpontokkal is.
Walmart Deals for Days
A Walmart az online 3 akciós online nap mellett speciális, csak az üzletekben elérhető promóciókkal is várja a vevőket június 20-23. között. A kereskedő azt ígéri a vásárlóknak, hogy Black Friday nagyságrendű árengedményekre számíthatnak sok kategóriában, továbbá egyedi cikkekkel és a Walmart online piacterén értékesítők is kapcsolódnak a promóciókhoz.
Piackutatások szerint az amerikai háztartások növelték megtakarításaikat a pandémia alatt, ami a kiskereskedőket optimizmussal töltheti el. Ugyanakkor a munkahelyi kilátások és a gazdasági várakozások negatív megítélése okozhat fennakadást a vásárlásokban.
Kapcsolódó cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Az Airwaves új márkakampányát a rajongók visszajelzései inspirálták
Az Airwaves, a Mars portfóliójába tartozó cukormentes rágógumimárka, egy olyan…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >