Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller, hogy növelje azok elérhetőségét a vakok és gyengénlátók számára.
Az Egyesült Királyságban a tejipari vállalatok közül elsőként helyez el a Müller egy nagy kontrasztú színes kódot termékeinek csomagolásán, amelyet egy okostelefon kamerája egy QR-kódhoz képest akár 12-szeres távolságból is képes érzékelni, így a felhasználóknak ahhoz, hogy beolvassák a kódot, nem kell pontosan tudniuk, hogy az hol található.
A Müller-termékekre nyomtatott, dedikált NaviLens kódok a megfelelő alkalmazással olvashatók be, és a felhasználók hang- és haptikus jelzések segítségével az okostelefon kamerájával megtalálhatják és középre helyezhetik a kódot.
A vásárló preferenciáitól függően az alkalmazás vagy felolvassa a termék összetevőit, benne található allergéneket, tápanyag-összetételét és újrahasznosítási információit, vagy a felhasználó a hozzáférési eszközök segítségével a telefonján olvassa fel az információkat.
A partnerség kulcsfontosságú részét képezi a tejipari óriásvállalat Fenntarthatósági Cselekvési Tervében vállalt azon kötelezettségének, hogy pozitív és inkluzív társadalmi hatást gyakoroljon a közösségekre.
A technológiát az elkövetkező hónapokban minden termékre kiterjesztik, kezdve az újonnan bevezetett Müller Light termékcsaláddal még ebben a hónapban.
Idén nyáron a tejipari vállalat a Thomas Pocklington Trusttal és a Sight Loss Councils-szal együttműködve egy támogató társadalmi és PR-kampányt is indít, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a vakok és gyengénlátók élelmiszer-vásárlása során felmerülő kihívásokra.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >