Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller, hogy növelje azok elérhetőségét a vakok és gyengénlátók számára.
Az Egyesült Királyságban a tejipari vállalatok közül elsőként helyez el a Müller egy nagy kontrasztú színes kódot termékeinek csomagolásán, amelyet egy okostelefon kamerája egy QR-kódhoz képest akár 12-szeres távolságból is képes érzékelni, így a felhasználóknak ahhoz, hogy beolvassák a kódot, nem kell pontosan tudniuk, hogy az hol található.
A Müller-termékekre nyomtatott, dedikált NaviLens kódok a megfelelő alkalmazással olvashatók be, és a felhasználók hang- és haptikus jelzések segítségével az okostelefon kamerájával megtalálhatják és középre helyezhetik a kódot.
A vásárló preferenciáitól függően az alkalmazás vagy felolvassa a termék összetevőit, benne található allergéneket, tápanyag-összetételét és újrahasznosítási információit, vagy a felhasználó a hozzáférési eszközök segítségével a telefonján olvassa fel az információkat.
A partnerség kulcsfontosságú részét képezi a tejipari óriásvállalat Fenntarthatósági Cselekvési Tervében vállalt azon kötelezettségének, hogy pozitív és inkluzív társadalmi hatást gyakoroljon a közösségekre.
A technológiát az elkövetkező hónapokban minden termékre kiterjesztik, kezdve az újonnan bevezetett Müller Light termékcsaláddal még ebben a hónapban.
Idén nyáron a tejipari vállalat a Thomas Pocklington Trusttal és a Sight Loss Councils-szal együttműködve egy támogató társadalmi és PR-kampányt is indít, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a vakok és gyengénlátók élelmiszer-vásárlása során felmerülő kihívásokra.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >Csökkent a nyerstej exportja
Az AKI PÁIR adatai szerint Magyarországon a nyerstej országos termelői…
Tovább olvasom >Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >