Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller, hogy növelje azok elérhetőségét a vakok és gyengénlátók számára.
Az Egyesült Királyságban a tejipari vállalatok közül elsőként helyez el a Müller egy nagy kontrasztú színes kódot termékeinek csomagolásán, amelyet egy okostelefon kamerája egy QR-kódhoz képest akár 12-szeres távolságból is képes érzékelni, így a felhasználóknak ahhoz, hogy beolvassák a kódot, nem kell pontosan tudniuk, hogy az hol található.
A Müller-termékekre nyomtatott, dedikált NaviLens kódok a megfelelő alkalmazással olvashatók be, és a felhasználók hang- és haptikus jelzések segítségével az okostelefon kamerájával megtalálhatják és középre helyezhetik a kódot.
A vásárló preferenciáitól függően az alkalmazás vagy felolvassa a termék összetevőit, benne található allergéneket, tápanyag-összetételét és újrahasznosítási információit, vagy a felhasználó a hozzáférési eszközök segítségével a telefonján olvassa fel az információkat.
A partnerség kulcsfontosságú részét képezi a tejipari óriásvállalat Fenntarthatósági Cselekvési Tervében vállalt azon kötelezettségének, hogy pozitív és inkluzív társadalmi hatást gyakoroljon a közösségekre.
A technológiát az elkövetkező hónapokban minden termékre kiterjesztik, kezdve az újonnan bevezetett Müller Light termékcsaláddal még ebben a hónapban.
Idén nyáron a tejipari vállalat a Thomas Pocklington Trusttal és a Sight Loss Councils-szal együttműködve egy támogató társadalmi és PR-kampányt is indít, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a vakok és gyengénlátók élelmiszer-vásárlása során felmerülő kihívásokra.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >Erwin Müller második „Goldener Zuckerhut” díját nyerte el – Példátlan életmű a kiskereskedelemben
Berlinben, mintegy 500 vendég jelenlétében vehette át Erwin Müller, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >