Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller, hogy növelje azok elérhetőségét a vakok és gyengénlátók számára.
Az Egyesült Királyságban a tejipari vállalatok közül elsőként helyez el a Müller egy nagy kontrasztú színes kódot termékeinek csomagolásán, amelyet egy okostelefon kamerája egy QR-kódhoz képest akár 12-szeres távolságból is képes érzékelni, így a felhasználóknak ahhoz, hogy beolvassák a kódot, nem kell pontosan tudniuk, hogy az hol található.
A Müller-termékekre nyomtatott, dedikált NaviLens kódok a megfelelő alkalmazással olvashatók be, és a felhasználók hang- és haptikus jelzések segítségével az okostelefon kamerájával megtalálhatják és középre helyezhetik a kódot.
A vásárló preferenciáitól függően az alkalmazás vagy felolvassa a termék összetevőit, benne található allergéneket, tápanyag-összetételét és újrahasznosítási információit, vagy a felhasználó a hozzáférési eszközök segítségével a telefonján olvassa fel az információkat.
A partnerség kulcsfontosságú részét képezi a tejipari óriásvállalat Fenntarthatósági Cselekvési Tervében vállalt azon kötelezettségének, hogy pozitív és inkluzív társadalmi hatást gyakoroljon a közösségekre.
A technológiát az elkövetkező hónapokban minden termékre kiterjesztik, kezdve az újonnan bevezetett Müller Light termékcsaláddal még ebben a hónapban.
Idén nyáron a tejipari vállalat a Thomas Pocklington Trusttal és a Sight Loss Councils-szal együttműködve egy támogató társadalmi és PR-kampányt is indít, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a vakok és gyengénlátók élelmiszer-vásárlása során felmerülő kihívásokra.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >