Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller, hogy növelje azok elérhetőségét a vakok és gyengénlátók számára.
Az Egyesült Királyságban a tejipari vállalatok közül elsőként helyez el a Müller egy nagy kontrasztú színes kódot termékeinek csomagolásán, amelyet egy okostelefon kamerája egy QR-kódhoz képest akár 12-szeres távolságból is képes érzékelni, így a felhasználóknak ahhoz, hogy beolvassák a kódot, nem kell pontosan tudniuk, hogy az hol található.
A Müller-termékekre nyomtatott, dedikált NaviLens kódok a megfelelő alkalmazással olvashatók be, és a felhasználók hang- és haptikus jelzések segítségével az okostelefon kamerájával megtalálhatják és középre helyezhetik a kódot.
A vásárló preferenciáitól függően az alkalmazás vagy felolvassa a termék összetevőit, benne található allergéneket, tápanyag-összetételét és újrahasznosítási információit, vagy a felhasználó a hozzáférési eszközök segítségével a telefonján olvassa fel az információkat.
A partnerség kulcsfontosságú részét képezi a tejipari óriásvállalat Fenntarthatósági Cselekvési Tervében vállalt azon kötelezettségének, hogy pozitív és inkluzív társadalmi hatást gyakoroljon a közösségekre.
A technológiát az elkövetkező hónapokban minden termékre kiterjesztik, kezdve az újonnan bevezetett Müller Light termékcsaláddal még ebben a hónapban.
Idén nyáron a tejipari vállalat a Thomas Pocklington Trusttal és a Sight Loss Councils-szal együttműködve egy támogató társadalmi és PR-kampányt is indít, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a vakok és gyengénlátók élelmiszer-vásárlása során felmerülő kihívásokra.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Csökkent a legtöbb tejtermék ára áprilisban
Az AKI PÁIR adatai szerint Magyarországon a nyerstej országos termelői…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >Árréscsökkentés a drogériákban: május 19-től több száz terméknél mérséklődnek az árak
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hétfő reggeli Facebook-bejegyzésében emlékeztetett: „Mától a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >