Ajándékkártya az Arena Plazatól
Az Arena Plaza trendet indított azzal, hogy 2009. december 12-én megkezdte az „Arena Plaza Ajándékkártya” forgalmazását. A feltölthető ajándékkártya sokak számára jelenthet megoldást a karácsony előtt jelentkező rohangálós-kapkodós tanácstalanságban.
A bevásárlóközpont felmérése során a 300 megkérdezett közül 39% nyilatkozott úgy, hogy szívesebben adna vásárlási ajándékutalványt, mivel így a megajándékozott valóban azt veheti meg magának, amire igazából vágyik. Az ajándékkártya egyszerű, de ugyanakkor elegáns megoldás, ha előzetesen nem sikerült pontosan felderítenünk az igényeket. Az ízlésünk sem feltétlenül találkozik mindig a szeretteinkével.
Meglepő eredményt hozott a karácsonyi ajándékbeszerzésre vonatkozó kérdés. A megkérdezettek 83%-a lehetőleg mindent egy helyen szeretne megvásárolni. Az Arena Plaza Ajándékkártya előnye, hogy a bevásárlóközpont szinte bármelyik üzletében felhasználható, tehát a felhasználója vagy a megajándékozott valóban teljes szabadságot élvez a karácsonyi meglepetése kiválasztásánál. Üzlet- és márkafüggetlen, így gyakorlatilag szinte bármilyen – az Arena Plazában kapható – termék megvásárolható a kis plasztikkártyával. A felmérésben részt vevők 39%-a inkább választana ilyen megoldást, Budapest legnagyobb bevásárlóközpontja – melyet Közép-Kelet Európában is a legnagyobbak között tartanak számon – pedig minderre lehetőséget nyújt.
Az Egyesült Államokban már régóta bevett szokás a kedvenc márkák vagy üzletek kártyáinak ajándékozása. Az Arena Kártya Magyarország első MasterCard ajándékkártyája: kinézetre elegáns, egyedi külsejű bankkártya, amely felhasználható a bevásárlóközpont összes olyan üzletében, amely a kártyakibocsátó termináljával fel van szerelve. Az ajándékkártya megvásárlása nem ró többletköltséget az ajándékozóra: tetszés szerint 2.750 és 335.000 forint közötti összeg tölthető fel a kártyára, amely teljes egészében felhasználható – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >