AI narráció készült a Magyar Reklámetikai Kódexhez
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) szintet lépett az etikus reklámozást megcélzó edukációban és a DOUPLA Reklámügynökség közreműködésével elkészítették a reklámetikai kódex audio narrációját mesterséges intelligenciával. Azáltal, hogy a Magyar Reklámetikai Kódex szövegét AI technológia alkalmazásával tették hallgathatóvá, ennek köszönhetően a dokumentum megismerése és alkalmazása egyszerűbbé és használhatóbbá válik a mindennapi gyakorlat során.
A szöveg feldolgozása és az AI narrációs rendszerének beépítése precíz technikai előkészítést igényelt, amely során a szakértői csapat a legújabb mesterségesintelligencia-technológiát használta fel, hogy végeredményként minden esetben pontos és élethű hanganyagok szülessenek. A hanganyagokhoz mesterséges intelligencia által generált borítóképek is készültek, amelyek vizuálisan is erősítik az etikus reklámozás üzenetét.
A projekt célja volt, hogy a széleskörben elfogadott reklámetikai normagyűjtemény könnyen fogyasztható módon is rendelkezésre álljon a reklámkészítésben érintett szakemberek számára, illetve olyan célközönségeket is megszólítson, mint a téma iránt érdeklődő fogyasztók és diákok, akik az új formátumnak köszönhetően saját tartalomfogyasztási szokásaihoz illeszkedően ismerhetik meg a Kódex tartalmát.
„Az AI technológia felhasználása ma már elkerülhetetlen a reklámszakma számára is, ezért fontos mérföldkő a mi munkánkban is, hogy egy ilyen meghatározó szakmai anyagot, mint a 24 szakmai szervezet által elfogadott Magyar Reklámetikai Kódex, feldolgoztuk. Ezzel a technológiai lépéssel reményeink szerint megkönnyítjük a reklámszakemberek számára az reklámetikai tartalmának megismerését. A Kódex új formában történő közzététele tökéletes példája annak, hogyan kapcsolható össze a legmodernebb technológia az etikus reklámozás megismertetésével.”
– foglalta össze a Kódex új típusú megjelenítésének célját Gerendi Zsolt, az ÖRT főtitkára.
„A mesterséges intelligencia alkalmazása ebben a projektben nagyszerű lehetőség volt számunkra, hogy megmutassuk, milyen széleskörben használható fel az AI jövő reklámkommunikációjában. Büszkék vagyunk arra, hogy hozzájárulhatunk egy ilyen jövőbemutató kezdeményezéshez, amely nem csak technológiailag, hanem szakmailag is kiemelkedő”.
– tette hozzá Lőrincz Attila, a DOUPLA kreatív igazgatója.
A narrációk elérhetőek az ÖRT hivatalos weboldalán, YouTube-csatornáján, valamint podcast formájában is, így bármikor visszahallgathatók.
Kapcsolódó cikkeink
Bemutatjuk a média és marketingkommunikációs szakmai AI Guide-ot
A legjelentősebb hazai kommunikációs szakmai szervezetek példaértékű együttműködésében készült el…
Tovább olvasom >Deloitte: átalakítja a pénzügyi szektort a mesterséges intelligencia
Jelentős hatékonyságnövekedést és új üzleti lehetőségeket teremtve hoz gyökeres változásokat…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Bemutatjuk a média és marketingkommunikációs szakmai AI Guide-ot
A legjelentősebb hazai kommunikációs szakmai szervezetek példaértékű együttműködésében készült el…
Tovább olvasom >Az Allee-ban adták át az ország első beltéri antenna rendszerét, amelyen mindhárom mobilszolgáltató 5G hálózata elérhető
A több szolgáltatót kiszolgáló beltéri hálózat egyedülálló az országban, különlegessége,…
Tovább olvasom >