AI narráció készült a Magyar Reklámetikai Kódexhez
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) szintet lépett az etikus reklámozást megcélzó edukációban és a DOUPLA Reklámügynökség közreműködésével elkészítették a reklámetikai kódex audio narrációját mesterséges intelligenciával. Azáltal, hogy a Magyar Reklámetikai Kódex szövegét AI technológia alkalmazásával tették hallgathatóvá, ennek köszönhetően a dokumentum megismerése és alkalmazása egyszerűbbé és használhatóbbá válik a mindennapi gyakorlat során.
A szöveg feldolgozása és az AI narrációs rendszerének beépítése precíz technikai előkészítést igényelt, amely során a szakértői csapat a legújabb mesterségesintelligencia-technológiát használta fel, hogy végeredményként minden esetben pontos és élethű hanganyagok szülessenek. A hanganyagokhoz mesterséges intelligencia által generált borítóképek is készültek, amelyek vizuálisan is erősítik az etikus reklámozás üzenetét.
A projekt célja volt, hogy a széleskörben elfogadott reklámetikai normagyűjtemény könnyen fogyasztható módon is rendelkezésre álljon a reklámkészítésben érintett szakemberek számára, illetve olyan célközönségeket is megszólítson, mint a téma iránt érdeklődő fogyasztók és diákok, akik az új formátumnak köszönhetően saját tartalomfogyasztási szokásaihoz illeszkedően ismerhetik meg a Kódex tartalmát.
„Az AI technológia felhasználása ma már elkerülhetetlen a reklámszakma számára is, ezért fontos mérföldkő a mi munkánkban is, hogy egy ilyen meghatározó szakmai anyagot, mint a 24 szakmai szervezet által elfogadott Magyar Reklámetikai Kódex, feldolgoztuk. Ezzel a technológiai lépéssel reményeink szerint megkönnyítjük a reklámszakemberek számára az reklámetikai tartalmának megismerését. A Kódex új formában történő közzététele tökéletes példája annak, hogyan kapcsolható össze a legmodernebb technológia az etikus reklámozás megismertetésével.”
– foglalta össze a Kódex új típusú megjelenítésének célját Gerendi Zsolt, az ÖRT főtitkára.
„A mesterséges intelligencia alkalmazása ebben a projektben nagyszerű lehetőség volt számunkra, hogy megmutassuk, milyen széleskörben használható fel az AI jövő reklámkommunikációjában. Büszkék vagyunk arra, hogy hozzájárulhatunk egy ilyen jövőbemutató kezdeményezéshez, amely nem csak technológiailag, hanem szakmailag is kiemelkedő”.
– tette hozzá Lőrincz Attila, a DOUPLA kreatív igazgatója.
A narrációk elérhetőek az ÖRT hivatalos weboldalán, YouTube-csatornáján, valamint podcast formájában is, így bármikor visszahallgathatók.
Kapcsolódó cikkeink
Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >