AI- alapú önkiszolgáló mérlegek a Walmart Kínától
Önkiszolgáló mérleget helyez ki boltjaiba a Walmart Kína. Az eszköz hatékonyabban és gyorsabban méri le az árut, mint a korábbiak.
A hagyományos önkiszolgáló mérlegeken a vásárlóknak több képernyőn kellett klikkelgetni, hogy azonosítsák a lemérendő terméket – sokszor sokszáz opcióból választva. Ez sokszor összezavarta a vásárlókat, és segítséget kellett hívniuk a méréshez.
A RetailAI Fresh egy olyan mesterséges intelligencia-alapú mérleg, amely saját maga ismeri fel a termékeket. A vásárlók egyszerűen ráhelyezik a mérlegre a bezacskózott terméket, amit a rendszer néhány pillanat alatt pontosan azonosít.
Retail Customer Experience.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági megállapodást kötött az Unilever a legnagyobb kiskereskedelmi partnereivel
Az Unilever megállapodást kötött tíz legnagyobb kiskereskedelmi partnerével, közöttük a…
Tovább olvasom >Saját vegán napvédő krémcsaládot dobott piacra Naomi Osaka
Látva, hogy a napvédelemmel kapcsolatos kutatások és diskurzusok középpontjába csak…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >