AI-alapú hiper-perszonalizált celeb marketingüzenekkel szólítja meg a vásárlókat a brit Tesco
A Tesco Stronger Starts kezdeményezés keretében a brit kereskedő mesterséges intelligenciát használva szólítja meg a vásárlókat olyan hiper-személyre szabott videoüzenetekkel, amelyekben hírességek különböző közösségi projektek szóvivőiként működnek közre.
A DRPG kreatív kommunikációs ügynökség által fejlesztett új platform segítségével a vásárlók videókat készíthetnek az olimpiai aranyérmes és korábbi hétpróbázó Dame Jessica Ennis-Hill-lel. A brit atléta-sztár különböző projektek szóvivőjeként jelenik meg, és egyedi, minden egyes vásárlóra személyre szabott üzeneteket közvetít.
A Jessica Ennis-Hill hiperrealisztikus avatárját létrehozó videótechnológia a szupermarket „Stronger Starts” kampányának része, amely számos az élelmiszer-biztonságra, a gyermekekre és a fiatalokra összpontosító helyi projektet támogat.
Az új AI-alapú kampány a vásárlókat arra hivatott ösztönözni, hogy szavazzanak a számukra fontos helyi jótékonysági szervezetre vagy közösségi csoportra a Tesco in-store „kék zseton” módszerével, miközben a személyre szabott videóélménnyel az adott ügyekhez fűződő személyes kapcsolatukra összpontosíthatnak.
A felhasználók a „Tesco Stronger Starts” aktuális szavazási fordulóban résztvevő helyi gyermekcsoportok listájáról választhatnak és megindokolhatják, hogy miért éppen az adott támogatandó csoportra esett a választásuk.
A mesterséges intelligencia ezután egy videót készít, amelynek főszereplője Jessica Ennis-Hill avatárja, aki az adott vásárlót név szerint említve elmondja, miért is támogat jó ügyet a szavazata. A fogyasztók a videót feltölthetik saját közösségi csatornáikra, és további támogatást gyűjthetnek az ügynek.
A „Tesco Stronger Starts” társadalmi célú kampányt a BBH támogatja. Az új AI-alapú eszköz a közösségi oldalakon és e-mailben is alkalmazásra kerül, és működését influenszerek mutatják be.
Marketing Beat
Kapcsolódó cikkeink
Citrom koncertterem – A nap videója
Milyen asszociációk mentén készülnek majd a jövő épületeinek (vagy akármi…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét –…
Tovább olvasom >IFA 2024: A Samsung AI-alapú készülékeivel teremt összekapcsolt világot
A Samsung ma mutatkozott be az IFA 2024 konferencián, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A FAO élelmiszerár indexe enyhén csökkent augusztusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Varga Mihály: a magyar gazdaság kilátásai jók
A magyar gazdaság kilátásai jók, a jelenlegi moderált gazdasági növekedés…
Tovább olvasom >KSH: júliusban 1,3 százalékkal csökkent az ipari termelés
2024 júliusában az ipari termelés volumene 1,3, munkanaphatástól megtisztítva 6,4…
Tovább olvasom >