AI-alapú hiper-perszonalizált celeb marketingüzenekkel szólítja meg a vásárlókat a brit Tesco
A Tesco Stronger Starts kezdeményezés keretében a brit kereskedő mesterséges intelligenciát használva szólítja meg a vásárlókat olyan hiper-személyre szabott videoüzenetekkel, amelyekben hírességek különböző közösségi projektek szóvivőiként működnek közre.
A DRPG kreatív kommunikációs ügynökség által fejlesztett új platform segítségével a vásárlók videókat készíthetnek az olimpiai aranyérmes és korábbi hétpróbázó Dame Jessica Ennis-Hill-lel. A brit atléta-sztár különböző projektek szóvivőjeként jelenik meg, és egyedi, minden egyes vásárlóra személyre szabott üzeneteket közvetít.
A Jessica Ennis-Hill hiperrealisztikus avatárját létrehozó videótechnológia a szupermarket „Stronger Starts” kampányának része, amely számos az élelmiszer-biztonságra, a gyermekekre és a fiatalokra összpontosító helyi projektet támogat.
Az új AI-alapú kampány a vásárlókat arra hivatott ösztönözni, hogy szavazzanak a számukra fontos helyi jótékonysági szervezetre vagy közösségi csoportra a Tesco in-store „kék zseton” módszerével, miközben a személyre szabott videóélménnyel az adott ügyekhez fűződő személyes kapcsolatukra összpontosíthatnak.
A felhasználók a „Tesco Stronger Starts” aktuális szavazási fordulóban résztvevő helyi gyermekcsoportok listájáról választhatnak és megindokolhatják, hogy miért éppen az adott támogatandó csoportra esett a választásuk.
A mesterséges intelligencia ezután egy videót készít, amelynek főszereplője Jessica Ennis-Hill avatárja, aki az adott vásárlót név szerint említve elmondja, miért is támogat jó ügyet a szavazata. A fogyasztók a videót feltölthetik saját közösségi csatornáikra, és további támogatást gyűjthetnek az ügynek.
A „Tesco Stronger Starts” társadalmi célú kampányt a BBH támogatja. Az új AI-alapú eszköz a közösségi oldalakon és e-mailben is alkalmazásra kerül, és működését influenszerek mutatják be.
Marketing Beat
Kapcsolódó cikkeink
AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >AI-dalokkal terjeszti az optimizmus fontosságának üzenetét az LG
Új globális márkakampányt indított el az LG Electronics (LG): a…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az…
Tovább olvasom >