AI-alapú hiper-perszonalizált celeb marketingüzenekkel szólítja meg a vásárlókat a brit Tesco
A Tesco Stronger Starts kezdeményezés keretében a brit kereskedő mesterséges intelligenciát használva szólítja meg a vásárlókat olyan hiper-személyre szabott videoüzenetekkel, amelyekben hírességek különböző közösségi projektek szóvivőiként működnek közre.
A DRPG kreatív kommunikációs ügynökség által fejlesztett új platform segítségével a vásárlók videókat készíthetnek az olimpiai aranyérmes és korábbi hétpróbázó Dame Jessica Ennis-Hill-lel. A brit atléta-sztár különböző projektek szóvivőjeként jelenik meg, és egyedi, minden egyes vásárlóra személyre szabott üzeneteket közvetít.
A Jessica Ennis-Hill hiperrealisztikus avatárját létrehozó videótechnológia a szupermarket „Stronger Starts” kampányának része, amely számos az élelmiszer-biztonságra, a gyermekekre és a fiatalokra összpontosító helyi projektet támogat.
Az új AI-alapú kampány a vásárlókat arra hivatott ösztönözni, hogy szavazzanak a számukra fontos helyi jótékonysági szervezetre vagy közösségi csoportra a Tesco in-store „kék zseton” módszerével, miközben a személyre szabott videóélménnyel az adott ügyekhez fűződő személyes kapcsolatukra összpontosíthatnak.
A felhasználók a „Tesco Stronger Starts” aktuális szavazási fordulóban résztvevő helyi gyermekcsoportok listájáról választhatnak és megindokolhatják, hogy miért éppen az adott támogatandó csoportra esett a választásuk.
A mesterséges intelligencia ezután egy videót készít, amelynek főszereplője Jessica Ennis-Hill avatárja, aki az adott vásárlót név szerint említve elmondja, miért is támogat jó ügyet a szavazata. A fogyasztók a videót feltölthetik saját közösségi csatornáikra, és további támogatást gyűjthetnek az ügynek.
A „Tesco Stronger Starts” társadalmi célú kampányt a BBH támogatja. Az új AI-alapú eszköz a közösségi oldalakon és e-mailben is alkalmazásra kerül, és működését influenszerek mutatják be.
Marketing Beat
Kapcsolódó cikkeink
Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >A magyarok háromnegyede jól ismeri az AI-t – derült ki az Ipsos globális felméréséből
Az Ipsos 2024-es AI Monitor jelentése átfogó képet nyújt arról,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >