AI-alapú hiper-perszonalizált celeb marketingüzenekkel szólítja meg a vásárlókat a brit Tesco
A Tesco Stronger Starts kezdeményezés keretében a brit kereskedő mesterséges intelligenciát használva szólítja meg a vásárlókat olyan hiper-személyre szabott videoüzenetekkel, amelyekben hírességek különböző közösségi projektek szóvivőiként működnek közre.
A DRPG kreatív kommunikációs ügynökség által fejlesztett új platform segítségével a vásárlók videókat készíthetnek az olimpiai aranyérmes és korábbi hétpróbázó Dame Jessica Ennis-Hill-lel. A brit atléta-sztár különböző projektek szóvivőjeként jelenik meg, és egyedi, minden egyes vásárlóra személyre szabott üzeneteket közvetít.
A Jessica Ennis-Hill hiperrealisztikus avatárját létrehozó videótechnológia a szupermarket „Stronger Starts” kampányának része, amely számos az élelmiszer-biztonságra, a gyermekekre és a fiatalokra összpontosító helyi projektet támogat.
Az új AI-alapú kampány a vásárlókat arra hivatott ösztönözni, hogy szavazzanak a számukra fontos helyi jótékonysági szervezetre vagy közösségi csoportra a Tesco in-store „kék zseton” módszerével, miközben a személyre szabott videóélménnyel az adott ügyekhez fűződő személyes kapcsolatukra összpontosíthatnak.
A felhasználók a „Tesco Stronger Starts” aktuális szavazási fordulóban résztvevő helyi gyermekcsoportok listájáról választhatnak és megindokolhatják, hogy miért éppen az adott támogatandó csoportra esett a választásuk.
A mesterséges intelligencia ezután egy videót készít, amelynek főszereplője Jessica Ennis-Hill avatárja, aki az adott vásárlót név szerint említve elmondja, miért is támogat jó ügyet a szavazata. A fogyasztók a videót feltölthetik saját közösségi csatornáikra, és további támogatást gyűjthetnek az ügynek.
A „Tesco Stronger Starts” társadalmi célú kampányt a BBH támogatja. Az új AI-alapú eszköz a közösségi oldalakon és e-mailben is alkalmazásra kerül, és működését influenszerek mutatják be.
Marketing Beat
Kapcsolódó cikkeink
2,3 millió eurós befektetési kört zárt a magyar kódmodernizáló AI-startup, a Kodesage
Sikeresen zárta első, 2,3 millió eurós korai magvető befektetési körét…
Tovább olvasom >Megérkeztek az okos asszisztenssel felvértezett telefonok
Eljött a mobiltelefonok új korszaka: a mesterséges intelligencia (MI) beépítése…
Tovább olvasom >Közel 6 milliárd euró bírság a GDPR óta
2024-ben az uniós adatvédelmi hatóságok összesen 1,2 milliárd euró bírságot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >