AI-alapú hiper-perszonalizált celeb marketingüzenekkel szólítja meg a vásárlókat a brit Tesco
A Tesco Stronger Starts kezdeményezés keretében a brit kereskedő mesterséges intelligenciát használva szólítja meg a vásárlókat olyan hiper-személyre szabott videoüzenetekkel, amelyekben hírességek különböző közösségi projektek szóvivőiként működnek közre.
A DRPG kreatív kommunikációs ügynökség által fejlesztett új platform segítségével a vásárlók videókat készíthetnek az olimpiai aranyérmes és korábbi hétpróbázó Dame Jessica Ennis-Hill-lel. A brit atléta-sztár különböző projektek szóvivőjeként jelenik meg, és egyedi, minden egyes vásárlóra személyre szabott üzeneteket közvetít.
A Jessica Ennis-Hill hiperrealisztikus avatárját létrehozó videótechnológia a szupermarket „Stronger Starts” kampányának része, amely számos az élelmiszer-biztonságra, a gyermekekre és a fiatalokra összpontosító helyi projektet támogat.
Az új AI-alapú kampány a vásárlókat arra hivatott ösztönözni, hogy szavazzanak a számukra fontos helyi jótékonysági szervezetre vagy közösségi csoportra a Tesco in-store „kék zseton” módszerével, miközben a személyre szabott videóélménnyel az adott ügyekhez fűződő személyes kapcsolatukra összpontosíthatnak.
A felhasználók a „Tesco Stronger Starts” aktuális szavazási fordulóban résztvevő helyi gyermekcsoportok listájáról választhatnak és megindokolhatják, hogy miért éppen az adott támogatandó csoportra esett a választásuk.
A mesterséges intelligencia ezután egy videót készít, amelynek főszereplője Jessica Ennis-Hill avatárja, aki az adott vásárlót név szerint említve elmondja, miért is támogat jó ügyet a szavazata. A fogyasztók a videót feltölthetik saját közösségi csatornáikra, és további támogatást gyűjthetnek az ügynek.
A „Tesco Stronger Starts” társadalmi célú kampányt a BBH támogatja. Az új AI-alapú eszköz a közösségi oldalakon és e-mailben is alkalmazásra kerül, és működését influenszerek mutatják be.
Marketing Beat
Kapcsolódó cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán kutatást végzett a…
Tovább olvasom >AI-alapú platformot kínál a Rohlik Group a kiskereskedőknek világszerte
Önálló céget hozott létre a Rohlik Group abból a célból, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >