Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a MarketPlace, amely idén április 8–10. között Charlotte-ban (USA) került megrendezésre.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A kiállítói standok között felállított nagyszínpadon „Content Theatre” tematikában a kereskedelemben és in-store marketingben tapasztalható legújabb trendekről, POP újdonságokról adtak elő az iparág kiemelkedő szereplői. Több kisebb pódiumon „Smart talk stations” pedig egy-egy kiemelkedő témát kerekasztal-beszélgetésben, mélységében vitattak meg a résztvevők.

POPAI Shop! MarketPlace „Love of Retail” bejárat
A nagyszabású gálavacsorára a legendás NASCAR csarnokban került sor, ahol kihirdették a Shop! POPAI égisze alatt szervezett versenyek – OMA, Design, Zero Path, Global Awards – győzteseit is, köztük egy magyar pályamunka diadalát is.

Díjkiosztó Gála a NASCAR csarnokban
Taroltak az ausztrál és új-zélandi nevezők
A Global Awards verseny keretében összesen 24 kategóriában osztották ki az arany felkiáltójelet, a világbajnoki trófeát a Shop! POPAI szervezet éves kiállításán és konferenciáján, a MarketPlace eseményen Charlotte-ban (USA). Közel 100 pályamunka közül a nemzetközi zsűri 10 ország nevezőit díjazta. A legtöbb, 5 világbajnoki címet Ausztrália & Új-Zéland kapta, 4-gyel gazdagodott az USA és Brazília, 3 győzelmet nyert a cseh és szlovák szervezet, 2 került Magyarországra és a brit-ír területre, 1 pedig Argentína, Mexikó, Japán és Olaszország nevezőihez.

Manscaped kiállítói stand a MarketPlace-en
Kapcsolódó cikkeink
Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >Dohányboltok: kevesebb termék, koncentrált forgalom, új növekedési utak
A nemzeti dohányboltok FMCG-forgalma – tehát a dohánytermékeket nem tartalmazó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >