Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a MarketPlace, amely idén április 8–10. között Charlotte-ban (USA) került megrendezésre.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A kiállítói standok között felállított nagyszínpadon „Content Theatre” tematikában a kereskedelemben és in-store marketingben tapasztalható legújabb trendekről, POP újdonságokról adtak elő az iparág kiemelkedő szereplői. Több kisebb pódiumon „Smart talk stations” pedig egy-egy kiemelkedő témát kerekasztal-beszélgetésben, mélységében vitattak meg a résztvevők.

POPAI Shop! MarketPlace „Love of Retail” bejárat
A nagyszabású gálavacsorára a legendás NASCAR csarnokban került sor, ahol kihirdették a Shop! POPAI égisze alatt szervezett versenyek – OMA, Design, Zero Path, Global Awards – győzteseit is, köztük egy magyar pályamunka diadalát is.

Díjkiosztó Gála a NASCAR csarnokban
Taroltak az ausztrál és új-zélandi nevezők
A Global Awards verseny keretében összesen 24 kategóriában osztották ki az arany felkiáltójelet, a világbajnoki trófeát a Shop! POPAI szervezet éves kiállításán és konferenciáján, a MarketPlace eseményen Charlotte-ban (USA). Közel 100 pályamunka közül a nemzetközi zsűri 10 ország nevezőit díjazta. A legtöbb, 5 világbajnoki címet Ausztrália & Új-Zéland kapta, 4-gyel gazdagodott az USA és Brazília, 3 győzelmet nyert a cseh és szlovák szervezet, 2 került Magyarországra és a brit-ír területre, 1 pedig Argentína, Mexikó, Japán és Olaszország nevezőihez.

Manscaped kiállítói stand a MarketPlace-en
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >