Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a MarketPlace, amely idén április 8–10. között Charlotte-ban (USA) került megrendezésre.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A kiállítói standok között felállított nagyszínpadon „Content Theatre” tematikában a kereskedelemben és in-store marketingben tapasztalható legújabb trendekről, POP újdonságokról adtak elő az iparág kiemelkedő szereplői. Több kisebb pódiumon „Smart talk stations” pedig egy-egy kiemelkedő témát kerekasztal-beszélgetésben, mélységében vitattak meg a résztvevők.

POPAI Shop! MarketPlace „Love of Retail” bejárat
A nagyszabású gálavacsorára a legendás NASCAR csarnokban került sor, ahol kihirdették a Shop! POPAI égisze alatt szervezett versenyek – OMA, Design, Zero Path, Global Awards – győzteseit is, köztük egy magyar pályamunka diadalát is.

Díjkiosztó Gála a NASCAR csarnokban
Taroltak az ausztrál és új-zélandi nevezők
A Global Awards verseny keretében összesen 24 kategóriában osztották ki az arany felkiáltójelet, a világbajnoki trófeát a Shop! POPAI szervezet éves kiállításán és konferenciáján, a MarketPlace eseményen Charlotte-ban (USA). Közel 100 pályamunka közül a nemzetközi zsűri 10 ország nevezőit díjazta. A legtöbb, 5 világbajnoki címet Ausztrália & Új-Zéland kapta, 4-gyel gazdagodott az USA és Brazília, 3 győzelmet nyert a cseh és szlovák szervezet, 2 került Magyarországra és a brit-ír területre, 1 pedig Argentína, Mexikó, Japán és Olaszország nevezőihez.

Manscaped kiállítói stand a MarketPlace-en
Kapcsolódó cikkeink
Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Az Action, a Woolworth és a Tedi Közép- és Délkelet-Európában…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf: „Az is törzsvendég, aki évente egyszer jut el hozzánk”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Mi kell ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >