Ahogy Schwarzenegger reklámoz, nem teszi úgy senki!
Nem mindennapi látvány mikor a Terminátor és Conan, a kalandor együtt bontogatnak ajándékcsomagot, de ez minden pénzt megér! Nem csoda, hogy a BMW is lecsapott rá!
A BMW már felvett egy reklámot Arnie-val és Salma Hayekkel, amikor Zeuszt és Hérát személyesítették meg a Super Bowl-ra készült kisfilmben. Most azonban – hogy közelednek az ünnepek – az autómárka teljes gázra kapcsolt, ami a cukiságot illeti és ehhez a Terminátort megszemélyesítő erőember mellé egy másik izomkolosszust, Ralf Moellert, a Conan című sorozat és a Gladiátor sztárját nyerték meg. A divatos unboxing videók mintájára bontogatják ki a meglepetéscsomagot, amelyet a BMW-től kapnak, és amelyben egy, a márka által forgalmazott plüssjáték kerül elő.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >