„Agrármesterhámas” a Hungexpo Vásárközpontban
A gazdasági válságból való kitörési pontként értékelték a szervezők az Agro+Mashexpo, a Szőlészet és Pincészet, valamint a Magyar Kert kiállításokat, amelyek január 28–31. között fogadták az érdeklődőket. Csúcsot döntött ugyanis a kiállítási terület nagysága és az új külföldi résztvevők aránya a Hungexpo rangos agrárrendezvényein.
Tizenhárom ország 260 kiállítója összesen 22 600 négyzetméteren mutatta be kínálatát a megújult budapesti vásárközpontban.
Az innováció, az energiatakarékosság, a környezetvédelem és a piacképesség feltételeinek megteremtése állt a kiállítások középpontjában. Az agrármesterhármas minden eddiginél több újdonságot, hazai fejlesztésű terméket, szakmai programot kínált a látogatóknak, gazdáknak, borászoknak, kertészeknek, kertépítőknek. Mindemellett számos hitellehetőségről, az EU-s források köréről, lízingkonstrukciókról is tájékozódhattak a szakemberek.
A tavalyi csúcsot is sikerült felülmúlnia a látogatószámnak: a 4 nap alatt összesen 20 000 érdeklődő kereste fel a három kiállítást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >