Agrármarketing Centrum: három újabb rendezvény

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 02. 10. 00:04

A sikeresen zárult Grüne Woche kiállítás után további hazai termékek mutatkoznak be Németországban, s a magyar kiállítók az orosz szakmai közönség számára is bemutatják a termékeiket.

A berlini helyszín látogatói már ismerősként üdvözölhették Magyarországot a Grüne Woche után ezúttal a Fruit Logistica kiállításon. Noha a helyszín azonos, Európa legjelentősebb zöldség-gyümölcs szakkiállításán, a Fruit Logisticán a vállalkozók a szakmai látogatónak, köztük vállalati döntéshozóknak és beszerzőknek mutatkozhattak be. Az üzleti látogatók túlnyomó része zöldség-, gyümölcstermelésben, import-export tevékenységben, illetve nagykereskedelemben volt érdekelt.
A Fruit Logisticán az Agrármarketing Centrum (AMC) idén 267 m² nagyságú területen nyújtott lehetőséget a vállalkozásoknak a bemutatkozásra. A tavalyi színvonalas megjelenéshez hasonlóan idén is számos látványelem jelent meg a közösségi standon (zöldség-gyümölcs bőségsarok, dekorációs fák).
Februárban egy további német helyszínen, Nürnbergben a – tavaly 20. születésnapját ünneplő – BioFach Nemzetközi Bioélelmiszer és Bioáru Vásáron lesznek jelen a magyar áruk. Az AMC 160 m2-es nemzeti standján idén 14 cég jelenik meg. A vásár jelentősége – a válság ellenére – tovább növekszik. Testvérrendezvényként a Biofach Japánban, az USA-ban, Brazíliában és Kínában is évről évre szerveződik, a siker hátterében a biotermékek iránti kereslet folyamatos növekedése áll.
Oroszország fontos élelmiszeripari rendezvényén, a PRODEXPO szakkiállításon is ismét szervez magyar megjelenést az intézmény. Moszkva legjelentősebb élelmiszeripari és ital seregszemléjén 2009-ben 80 000 m2 nagyságú területen összesen 48 000 látogatót számláltak. A magyar megjelenés 2010-ben összesen 120 m2 területen 13 vállalat részvételével valósul meg.




Kapcsolódó cikkeink