Agrármarketing Centrum: három újabb rendezvény
A sikeresen zárult Grüne Woche kiállítás után további hazai termékek mutatkoznak be Németországban, s a magyar kiállítók az orosz szakmai közönség számára is bemutatják a termékeiket.
A berlini helyszín látogatói már ismerősként üdvözölhették Magyarországot a Grüne Woche után ezúttal a Fruit Logistica kiállításon. Noha a helyszín azonos, Európa legjelentősebb zöldség-gyümölcs szakkiállításán, a Fruit Logisticán a vállalkozók a szakmai látogatónak, köztük vállalati döntéshozóknak és beszerzőknek mutatkozhattak be. Az üzleti látogatók túlnyomó része zöldség-, gyümölcstermelésben, import-export tevékenységben, illetve nagykereskedelemben volt érdekelt.
A Fruit Logisticán az Agrármarketing Centrum (AMC) idén 267 m² nagyságú területen nyújtott lehetőséget a vállalkozásoknak a bemutatkozásra. A tavalyi színvonalas megjelenéshez hasonlóan idén is számos látványelem jelent meg a közösségi standon (zöldség-gyümölcs bőségsarok, dekorációs fák).
Februárban egy további német helyszínen, Nürnbergben a – tavaly 20. születésnapját ünneplő – BioFach Nemzetközi Bioélelmiszer és Bioáru Vásáron lesznek jelen a magyar áruk. Az AMC 160 m2-es nemzeti standján idén 14 cég jelenik meg. A vásár jelentősége – a válság ellenére – tovább növekszik. Testvérrendezvényként a Biofach Japánban, az USA-ban, Brazíliában és Kínában is évről évre szerveződik, a siker hátterében a biotermékek iránti kereslet folyamatos növekedése áll.
Oroszország fontos élelmiszeripari rendezvényén, a PRODEXPO szakkiállításon is ismét szervez magyar megjelenést az intézmény. Moszkva legjelentősebb élelmiszeripari és ital seregszemléjén 2009-ben 80 000 m2 nagyságú területen összesen 48 000 látogatót számláltak. A magyar megjelenés 2010-ben összesen 120 m2 területen 13 vállalat részvételével valósul meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >