Elérhető lakberendezési megoldások

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 12. 01. 07:01

Az IKEA célja az utóbbi több mint hét évtized óta nem változott: szebb hétköznapokat teremteni az emberek többsége számára.

Varga-Nagy Eszter

– Az IKEA koncepciójának alapja az az eszme, hogy olyan lakberendezési termékeket kínáljunk, melyek megfizethetők az emberek többsége számára. Ezt a funkció, minőség, design és érték kombinálásával értük el, mindig szem előtt tartva a fenntarthatóságot. Az IKEA-koncepció vállalatunk minden részén megtalálható a tervezéstől a beszerzésen át a forgalmazásig, üzleti modellünk teljes vonalán – tudjuk meg Varga-Nagy Esztertől, az IKEA Magyarország PR-vezetőjétől.

A vállalat világszerte több mint 400 áruházzal büszkélkedhet, Magyarországon három áruházzal van jelen.

Az IKEA lakberendezési megoldásait szeretné még több ember számára elérhetővé tenni úgy, hogy az alkalmazkodik a vásárlók igényeihez, megváltozott fogyasztási szokásaihoz. Ennek egyik jelentős állomása volt, hogy egy mintegy 17 milliárd forintos beruházás keretében 2017 nyarán megnyitotta
34 000 négyzetméteres áruházát Soroksáron.

– A másik jelentős lépés, hogy a digitalizációnak köszönhetően a lakberendezési vállalat lépést tartson az online kereskedelem terén, így 2017 év elejétől elérhető az online rendelés áruházi átvétellel elnevezésű szolgáltatás, 2018-ban pedig minden vásárló számára elérhető lesz online vásárlás országos házhozszállítással – mondja Varga-Nagy Eszter. //

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink