Elérhető lakberendezési megoldások
Az IKEA célja az utóbbi több mint hét évtized óta nem változott: szebb hétköznapokat teremteni az emberek többsége számára.
– Az IKEA koncepciójának alapja az az eszme, hogy olyan lakberendezési termékeket kínáljunk, melyek megfizethetők az emberek többsége számára. Ezt a funkció, minőség, design és érték kombinálásával értük el, mindig szem előtt tartva a fenntarthatóságot. Az IKEA-koncepció vállalatunk minden részén megtalálható a tervezéstől a beszerzésen át a forgalmazásig, üzleti modellünk teljes vonalán – tudjuk meg Varga-Nagy Esztertől, az IKEA Magyarország PR-vezetőjétől.
A vállalat világszerte több mint 400 áruházzal büszkélkedhet, Magyarországon három áruházzal van jelen.
Az IKEA lakberendezési megoldásait szeretné még több ember számára elérhetővé tenni úgy, hogy az alkalmazkodik a vásárlók igényeihez, megváltozott fogyasztási szokásaihoz. Ennek egyik jelentős állomása volt, hogy egy mintegy 17 milliárd forintos beruházás keretében 2017 nyarán megnyitotta
34 000 négyzetméteres áruházát Soroksáron.
– A másik jelentős lépés, hogy a digitalizációnak köszönhetően a lakberendezési vállalat lépést tartson az online kereskedelem terén, így 2017 év elejétől elérhető az online rendelés áruházi átvétellel elnevezésű szolgáltatás, 2018-ban pedig minden vásárló számára elérhető lesz online vásárlás országos házhozszállítással – mondja Varga-Nagy Eszter. //
Kapcsolódó cikkeink
Enteriőrtervező AI-asszisztenst indított az Ikea
Már a ChatGPT segítségével is megtervezhető egy Ikea-enteriőr. Az üzletlánc saját…
Tovább olvasom >Csökkenti árait az IKEA
Az Ikea Németországban forradalmi változásokat tervez, beleértve tömeges árcsökkentéseket és…
Tovább olvasom >Ez okozza a legnagyobb kihívást otthon a magyaroknak az IKEA felmérése szerint
Szeretnénk rendezett környezetben élni, de sokaknak okoz nehézséget az otthonuk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >