Elérhető lakberendezési megoldások
Az IKEA célja az utóbbi több mint hét évtized óta nem változott: szebb hétköznapokat teremteni az emberek többsége számára.

Varga-Nagy Eszter
– Az IKEA koncepciójának alapja az az eszme, hogy olyan lakberendezési termékeket kínáljunk, melyek megfizethetők az emberek többsége számára. Ezt a funkció, minőség, design és érték kombinálásával értük el, mindig szem előtt tartva a fenntarthatóságot. Az IKEA-koncepció vállalatunk minden részén megtalálható a tervezéstől a beszerzésen át a forgalmazásig, üzleti modellünk teljes vonalán – tudjuk meg Varga-Nagy Esztertől, az IKEA Magyarország PR-vezetőjétől.
A vállalat világszerte több mint 400 áruházzal büszkélkedhet, Magyarországon három áruházzal van jelen.
Az IKEA lakberendezési megoldásait szeretné még több ember számára elérhetővé tenni úgy, hogy az alkalmazkodik a vásárlók igényeihez, megváltozott fogyasztási szokásaihoz. Ennek egyik jelentős állomása volt, hogy egy mintegy 17 milliárd forintos beruházás keretében 2017 nyarán megnyitotta
34 000 négyzetméteres áruházát Soroksáron.
– A másik jelentős lépés, hogy a digitalizációnak köszönhetően a lakberendezési vállalat lépést tartson az online kereskedelem terén, így 2017 év elejétől elérhető az online rendelés áruházi átvétellel elnevezésű szolgáltatás, 2018-ban pedig minden vásárló számára elérhető lesz online vásárlás országos házhozszállítással – mondja Varga-Nagy Eszter. //
Kapcsolódó cikkeink
Több mint együttműködés – IKEA-s bemutatótérrel gazdagodott a Soproni Egyetem
Ünnepélyes keretek között adták át a Soproni Egyetem új oktatási…
Tovább olvasom >Az IKEA visszahívja az IKEA 365+ VÄRDEFULL fekete színű fokhagymaprést
Az IKEA arra kér minden vásárlót, aki megvásárolta az IKEA…
Tovább olvasom >A JYSK nyereségben már az első, de az IKEA forgalmát még senki sem éri utol
Három nagy szereplő uralja a hazai lakberendezési piacot: az IKEA,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >