Áder János: szerdán nyílik a Planet expo
Szerdán nyílik a Planet Budapest 2023 fenntarthatósági expo és élményprogram, ami október 1-jéig várja az érdeklődőket a Hungexpo területén; az ingyenesen látogatható rendezvény az élelmiszer, az élelmiszer-biztonság és a hulladékgazdálkodás témái köré épül – hangzott el Áder János korábbi köztársasági elnök Kék bolygó című podcastjának hétfőn megjelent adásában, amely a legnépszerűbb videómegosztón is megtekinthető.

140 fenntarthatóságért dolgozó cég lesz jelen
Áder János, a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány kuratóriumi elnökének beszélgetőtársa Unger Zsolt, a fenntarthatósági élményprogramot megálmodó Unger and Partners tulajdonosa volt, aki elmondta, a rendezvényre 140 – a fenntarthatósággal kapcsolatos tevékenységet végző – magyar céget hívtak meg.
Kitért arra, hogy az expo melletti Your Planet (A te bolygód) program egyedülálló látványvilággal várja az érdeklődőket. Unger Zsolt szerint ezt a rendezvényelemet úgy kell elképzelni, mint egy túrát, amelynek során megismerjük bolygónk törékenységét, összetettségét és a „túra” végén objektív képet kapunk a fenntarthatóságról.
Az iskolásoknak szóló Heroes of the Future (A jövő hősei) program lesz a szervezők szerint a legizgalmasabb, amelynek egy-egy etapja 75-80 perces lesz, és a gyerekek úgy érezhetik majd magukat, mintha egy videójáték szereplői lennének – ismertette Unger Zsolt.
Utóbbi kapcsán elmondta, a szerdai hivatalos megnyitó előtti mínusz egyedik és mínusz kettedik napra iskoláscsoportok jelentkezését várták, és akkora volt az érdeklődés, hogy egy nap alatt beteltek a helyek.
Unger Zsolt szerint mindenképpen érdemes kilátogatni a Planet Budapest expóra, hiszen a világban nagy a törekvés a fenntarthatóság, az ezt célzó technikák megismerésére, alkalmazására. A rendezvény célja, hogy összegyűjtsék a témával foglalkozó legprogresszívabb magyar cégeket, vállalkozásokat, startupokat, a fiataloknak pedig bemutassák, hogy „merre tart a világ”, milyen innovációk léteznek, ezzel akár segítve őket a pályaválasztásban is.
Kapcsolódó cikkeink
K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Tojásválság küszöbén állunk?
Az amerikai és európai piacokon egyaránt áremelkedést tapasztalnak – a…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >